Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Έκπληξη κάνει ένας νέος τύπος κινητήρα, που ονομάζεται Duke, και έχει μοναδικά χαρακτηριστικά. Όπως για παράδειγμα ότι είναι αξονικός, με 5 κυλίνδρους, 3 ψεκαστήρες (injectors), είναι τετράχρονος, και δεν έχει βαλβίδες!
Η εταιρεία Duke της Νέας Ζηλανδίας έχει στο παρελθόν παρουσιάσει τους κινητήρες που ονομάζουμε «αξονικούς», όμως αυτή η εφαρμογή μοιάζει να είναι η περισσότερο ρεαλιστική όσο και βιώσιμη. Μπορεί να παρουσιάστηκε στην έκθεση αεροπορικής τεχνολογίας στην πόλη Oshkosh του Wisconsin των ΗΠΑ, όμως κανείς αυτό δεν σημαίνει πως είναι αδύνατη η χρήση του και σε άλλες εφαρμογές.
Οι κύλινδροι υπάρχουν όπως σε οποιονδήποτε άλλο κινητήρα τους χρησιμοποιεί, και η λειτουργία τους παραμένει φυσικά περιστροφική, όμως και οι 5 κατά κάποιο τρόπο «εδράζονται» σε μια μεγάλη βάση που περιστρέφεται και μεταφέρει την περιστροφική αυτή ενέργεια στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα από τα πολύ σημαντικά οφέλη που πρέπει να έχει αυτός ο κινητήρας σύμφωνα τουλάχιστον με το αμερικάνικο site, είναι η σημαντική μείωση των κραδασμών σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο κινητήρα, καθώς και η αξιοπιστία λόγω μειωμένων μηχανικών μερών.
Έχοντας δει πολλά τέτοια επαναστατικά σχέδια κινητήρων και αυτό που έχω να καταλάβει είναι ότι πρέπει να έιμαστε λίγο επιφυλακτικοί προς αυτά που παρουσιάζουν(όχι την υλοποίηση ή την έρευνα αλλά την παρουσίαση και τα πλεονεκτήματα)... να κρατάμε μικρό καλάθι που λέει και ο λαός μας...
Πολύ ενδιαφέρουσα και αυτή η εκδοχή...αλλά νομίζω ότι αυτό το σύστημα μετατροπής της παλινδρομικής κίνησης σε περιστροφική ότι θα έχει πολλές απώλειες...
Σαν σχήμα κινητήρα βέβαια θα ήταν αρκετά βολικό για κινητήρες ελικοφόρων αεροσκαφών...