Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Ελληνική παιδεία! Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
gatoulis
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
delrules
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
loui
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
despot
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
sfairas
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
STEF
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
webmaster
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
Petran
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
cookerman
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap2Ελληνική παιδεία! Voting_bar2Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap228%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap20%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap214%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap228%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap20%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap27%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap27%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap210%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap27%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Ελληνική παιδεία! Vote_lcap20%Ελληνική παιδεία! Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Ελληνική παιδεία!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Ελληνική παιδεία! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Ελληνική παιδεία!   Ελληνική παιδεία! EmptyΠαρ Αυγ 26, 2011 2:37 pm


(από γραπτό υποψηφίου αστυνομικού, Αθήνα 1990) «Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ».

(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Κορίνθου) «Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα».

(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Θηβών) «Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ».

(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία - Γυμνάσιο Κορίνθου 1989) «Η επανάσταση του '21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση».

(από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991) «Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας».

(από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992) «Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες».

(από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά - Λύκειο Ξάνθης 1991) «Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά».

(από Έκθεση του μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992) «Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ».

(υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991) «Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες».

(από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990) «Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν».

(από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982) «Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον».

(μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990) «Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι».

(Γυμνάσιο Καβάλας) «Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια».

(Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991) «Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει».

(Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989) «Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη».

(Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου) «Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει».

(Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992) «Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου».

(από γραπτό υποψηφίου υπαξιωματικού του Π.Ν., Σούδα 1986. Απάντηση σε ερώτημα για την ελληνική πανίδα και χλωρίδα) «Η μαρίς (κοινώς μαρίδα) είναι ένας απολύτως εύγευστος ιχθύς, ο οποίος τρώγεται τελείως (εν τω συνόλω του), κυρίως τηγανητός. Η μαρίς, όπως και η γαρίς (κοινώς γαρίδα) δεν εξημερούται. Ζει δε πάντοτε και αύτη εις αγέλας και εις αγρίαν κατάστασιν, πλην όμως δεν είναι ουδόλως επικίνδυνος κατά την θήρευσιν -όπως π.χ. η φάλαινα- και ούτω δια την θήραν της δεν παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως μαριδοθηρευτικών, όπως παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως φαλαινοθηρευτικών δια την θήραν της φαλαίνης. Οι μαρίδες ζουν εν γένει μίαν περιορισμένην, ήσυχον και χωρίς μεγάλας απαιτήσεις και συγκινήσεις ζωήν, τρεφόμεναι αποκλειστικώς με μικροοργανισμούς, είναι δε παντελώς άκακοι. Εφ'όσον δεν έτυχε μέχρι σήμερον να αναφερθεί ουδεμία περίπτωσις επιθέσεως ακόμη και εξαγριωμένης μαρίδος εναντίον ανθρώπου».

πηγή : http://www.tovima.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Ελληνική παιδεία! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ελληνική παιδεία!   Ελληνική παιδεία! EmptyΚυρ Αυγ 28, 2011 9:49 am

τι να πω.....απο την μια να γελας και απο την αλλη να κλαις....γ@μω την παιδεια μας γ@μω....ουτε τα βασικα...
καποιοι απο αυτους σημερα, αυριο, μεθαυριο, ισως να χρειαστει να παιρνουν αποφασεις για τις τυχες μας γι' αυτο ειμαστε στην κατασταση που ειμαστε γενικως σαν χωρα...
παρα ταυτα asZdgfkio ρεμο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
 
Ελληνική παιδεία!
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» DAKAR 2011 : Η Ελληνική συμμετοχή - Β. Ορφανός

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΚΑΦΕΝΕΙΟ-SPAM-