Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
gatoulis
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
delrules
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
loui
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
despot
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
sfairas
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
STEF
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
webmaster
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
Petran
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
cookerman
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Voting_bar2Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap228%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap20%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap214%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap228%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap20%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap27%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap27%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap210%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap27%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_lcap20%Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max   Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max EmptyΠεμ Μαρ 17, 2011 2:00 pm

Είναι γνωστό ότι οι μοτοσυκλετιστές έχουν παθιάζονται με τα gadget, ειδικά όσα έχουν να κάνουν με τη μοτοσυκλέτα τους. Τώρα η Yamaha παρουσιάζει μια ιδέα που θα μπορούσε να ξεκινήσει μια νέα μόδα για τους βελτιωτικούς οίκους κάτι σαν τα αμορτισέρ τιμονιού.
Πρόκειται για το σύστημα Power Beam, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται από τον Απρίλιο σαν aftermarket. Το Power Beam είναι ένα αμορτισέρ σχεδιασμένο να βελτιώνει όχι τις αναρτήσεις, αλλά… το πλαίσιο. Αρχικά θα προσφέρεται μόνον για το mega scooter T-Max, αλλά βέβαια θα μπορούσε να βρει εφαρμογή και στις μοτοσυκλέτες.
Η Yamaha είχε πειραματιστεί με την αρχική ιδέα σε ένα πρωτότυπο της YZR-M1, κατά τη χειμερινή περίοδο δοκιμαστικών του 2003. Δεν βρήκε τον δρόμο για τους αγώνες αλλά η ιδέα δεν ξεχάστηκε τελείως και τώρα κάνει την επανεμφάνισή της.
Το σκεπτικό έχει ως εξής: προκειμένου να βελτιωθεί η συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας, αντί για τη δημιουργία ενός πιο άκαμπτου πλαισίου, να χρησιμοποιείται ένα αμορτισέρ τοποθετημένο σε κρίσιμο σημείο, ώστε να εκμηδενίζονται ορισμένες συχνότητες ταλαντώσεων, επιτρέποντας μόνον στις πιο αργές να εκδηλώνονται . Αυτό βελτιώνει τη συμπεριφορά και την αίσθηση που παίρνει ο αναβάτης, ενώ αντίθετα η αύξηση της ακαμψίας πέρα από ένα ορισμένο όριο, μειώνει την αίσθηση και τη φιλικότητα.

Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Yamaha20power20beamsite

Λέει η ανακοίνωση της εταιρείας:

"Κανονικά, όταν μια μοτοσυκλέτα κινείται, το πλαίσιό της παρουσιάζει ένα μικρό βαθμό στρέβλωσης. Το μεταλλικό πλαίσιο μιας μοτοσυκλέτας είναι ένα ελαστικό σώμα με μηδαμινές αποσβεστικές ιδιότητες, το οποίο δέχεται τις εξωτερικές δυνάμεις που προκαλούν τις στρεβλώσεις και στη συνέχεια τις εκλύει υπό μορφή ταλαντώσεων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συχνοτήτων.
"Το νέο σύστημα Yamaha Power Beam προσθέτει δυνατότητα απόσβεσης των συχνοτήτων αυτών, ελέγχοντας τον κύκλο των στρεβλώσεων. Αυτό αναστέλλει τις στρεβλώσεις υψηλών συχνοτήτων, προσφέροντας πιο άνετη οδήγηση και αίσθηση αυξημένης σταθερότητας."

Η Yamaha ξεκίνησε την εξέλιξη του Power Beam το 2000, ενώ από το 2004 προσφέρει παρόμοιους αποσβεστήρες για πλαίσια αυτοκινήτων. Σήμερα τα συστήματα αυτά τοποθετούνται σαν στάνταρ σε ορισμένα μοντέλα αυτοκινήτων ενώ έχουν γίνει πολύ δημοφιλή ανάμεσα στους βελτιωτές αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Η εταιρεία προχωρά πολύ διακριτικά στο πλασάρισμα του νέου συστήματος, καθώς στην Ευρώπη φέτος θα εφαρμοστεί σε μόλις 600 T-Max αλλά βέβαια κανείς δεν θα εκπλαγεί αν στο μέλλον δούμε το Power Beam να συνοδεύει και κάποια supersport ή superbike.

Πηγή : www.0300.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max   Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max EmptyΤρι Μάης 03, 2011 9:59 pm

Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Peyamapo3

Μία νέα λύση για τη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς περνά η Yamaha στην παραγωγή. Το Power Beam, όπως ονομάζεται είναι ένα αμορτισέρ πλαισίου που έχει ήδη εφαρμοστεί από την ιαπωνική εταιρία στη βιομηχανία αυτοκινήτου και βρίσκει τώρα το δρόμο του και στις μοτοσικλέτες.

Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max Peyamapo4

Η εφαρμογή του Lateral Performance Damper System έγινε στο Lexus CT 200h με τις μπάρες των θόλων (αντιστρεπτικές δοκούς) να έχουν αντικατασταθεί από το εν λόγω σύστημα. Συγκεκριμένα, αυτό το νέο αμορτισέρ πλαισίου, παρουσιάστηκε στα αυτοκίνητα με την ονομασία Performance Damper το μακρινό 2000 και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2004. Τελευταία εφαρμογή του συγκεκριμένου συστήματος στα αυτοκίνητα υπήρξε στο Lexus CT 200h η ανάρτηση του οποίου εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Yamaha. Στο ιαπωνικό αυτοκίνητο οι μπροστινές και πίσω αντιστρεπτικές δοκοί έχουν αντικατασταθεί από αυτό τον μηχανισμό που ενώνει τα άνω άκρα έδρασης των αναρτήσεων, αλλά ανάμεσά τους παρεμβάλλεται ένα οριζοντιωμένο αμορτισέρ. Το Lateral Performance Damper System, όπως το ονομάζει η Lexus, μειώνει τις δονήσεις και συμβάλλει στην άνεση και την ακρίβεια στην οδιγική συμπεριφορά, αλλά και στην σωστή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το Power Beam που έχει ως στόχο να μειώσει τους όποιους κραδασμούς περνάνε στο πλαίσιο, από το δρόμο και τον κινητήρα και κατά συνέπεια στα μαλακά μόρια και τα άκρα του αναβάτη. Αποτέλεσμα αυτού τα υψηλότερα επίπεδα στην προσφερόμενη άνεση αλλά και την ποιότητα κύλισης. Σκοπός του επίσης είναι η βελτίωση της αίσθησης και της ακρίβειας στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας και την εξάλειψη ταλαντώσεων που μπορεί να παρουσιαστούν σε συγκεκριμένες συνθήκες.

Όπως δηλώνει και η ίδια η Yamaha, «συνήθως υπάρχει ένας πολύ μικρός βαθμός ελαστικότητας σε ένα πλαίσιο μοτοσικλέτας όταν αυτή βρίσκεται σε κίνηση. Το πλαίσιο είναι ένα ελαστικό σώμα με πολύ μικρή ικανότητα στο να απορροφά και να εξουδετερώνει τις στρεβλώσεις. Για αυτό, όταν δέχεται εξωτερικές δυνάμεις τις «απελευθερώνει» με τη μορφή ταλαντώσεων η οποίες πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες συχνότητες. Το νέο Power Beam προσθέτει την ικανότητα απόσβεσης στα χαρακτηριστικά ενός πλαισίου ώστε να απορροφάται η ενέργεια από αυτές τις εξωτερικές δυνάμεις, που προκαλούν τις ταλαντώσεις, και να μετατρέπεται σε θερμική.»

Προς το παρόν το Power Beam θα προσφέρεται αποκλειστικά για το mega scooter της ιαπωνικής εταιρίας, TMAX και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά έχει ήδη ξεκινήσει από τις 20 Απριλίου.

Πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
Αμορτισέρ πλαισίου για το Τ-Max
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» δυνατότητα αλλαγής πλαισίου σε μοτοσυκλέτα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ-