Έχοντας την "κατάρα" του μικρού αδερφού, όλη την εφηβεία μου οδηγούσα τα μηχανάκια του αδερφού μου.
Το "έργο" ξεκίνησε το 1992, όταν ο αδερφός μου έπεισε τον φάδερ να του πάρει το πρώτο μηχανάκι, το
suzuki gsx 50r. Πήγαινα κρυφά και άλλαζα ταχύτητες (σβηστό στο γκαράζ) για να μάθω και καλά. Με αυτό φυσικά, έφαγα και τις
πρώτες τούμπες...
Μετά από 1,5 χρόνο περίπου ήρθε το πρώτο Yamaha σπίτι και ήταν TZR 125. Φοβερό μηχανάκι, με γκάζι και χωρίς να ζητήσει τίποτα εκτός από βενζίνη και καλό λάδι.
Τραγική αποδείχθηκε η αντικατάσταση του TZR, με την Aprilia AF-1 125. Τι σου κάνει ένα μονόμπρατσο...; μόλις το είδε ο μεγάλος "χέστηκε" αλλά σύντομα πλήρωσε το τίμημα του design και της Ευρώπης.
Ένα χρόνο που έμεινε στην κατοχή μας, τρεις, άντε τέσσερις φορές πήρε μπρος με τη μίζα και όχι, δεν είχε μανιβέλα... Τα ηλεκτρολογικά του, δεν συνήλθαν ποτέ και το μόνο θετικό της συμβίωσης μαζί του ήταν οι τρικέφαλοι που απέκτησα από το σπρώξιμο, άντε και κάνα γκομενάκι.
Σειρά της HONDA να κάνει την εμφάνιση της και μάλιστα με τρόπο που ακόμα και τώρα όταν το σκέφτομαι, νοσταλγώ... NSR250 και τα μυαλά στα μπλέντερ. Τρομοκρατήθηκα στην κυριολεξία την πρώτη φορά που το γκάζωσα. Γύρισα σπίτι και ζήτησα από τον αδερφό μου να το πουλήσουμε, χέστηκ@
Μετά από καιρό, η επιλογή λάθος μπουζι, επέφερε το φρακάρισμα και τα τραύματα στους νικασίλ κυλίνδρους, (που για νέα επίστρωση ήθελαν περίπου τη μισή αξία του Nsr, κάτι που φυσικά δεν συνέβη) και με τα καινούργια πιστόνια που δέχθηκε δεν ξανά-γκάζωσε όπως έπρεπε
Ο επόμενος σταθμός ήταν η μοτοσυκλέτα με τα καλύτερα φρένα, το καλύτερο μπροστινό και το καλύτερο πλαίσιο που είχαμε οδηγήσει μέχρι τότε. Από γκάζι λίγα πράγματα, σαν το nsr, αφού είχε χαλάσει, γιατί στη συνέχεια αποδείχθηκε πως είχε το ίδιο πρόβλημα... Ο λόγος για τον "διαβήτη" tzr 250 3xv.
Το TZR πουλήθηκε και ενώ ο αδερφός μου κουρνιάστηκε στη θαλπωρή του pegeot 106 rallye, εγώ ξεκίνησα τη δική μου ιστορία.
20-21 χρονών ήμουν όταν πήρα το tenere 660. Πέρασα 4 χρόνια μαζί του και εκτός από ένα θέμα με τον ανορθωτή και την πίσω λάμπα(από κραδασμούς) τίποτα άλλο δεν με προβλημάτισε.
Έτος 2005 και αφού το tenere "πάλιωσε" ένα νέο μηχανάκι μπήκε στη ζωή μου, αλλά από "σπόντα". Πάω σε ένα μαγαζί και δίνω προκαταβολή για fazer600. Βρε τώρα έρχεται μετά έρχεται είχα σκάσει. Μία μέρα που ξαναπήγα να ρωτήσω για το fazer, μου λέει ο μαγαζάτορας.
"Δεν παίρνεις ένα Ζ750 '05 που το έχω ετοιμοπαράδοτο ΚΑΙ είναι και 750 ΚΑΙ είναι και πανέμορφο ΚΑΙ είναι streetfighter KAI πολύ
ροπή το μηχανάκι" ΚΑΙ το πήρα τελικά την ίδια στιγμή... (σταθερός στις απόψεις μου).
Το Ζ με ενέταξε βαθύτερα στον μοτοσυκλετισμό και αφού του έριξα κανά 5.000€ σε αναρτήσεις, εξατμίσεις, πηρούνια, ψαλίδια και ότι μπορεί να βάλει κανείς σε ένα Ζ, συνειδητοποίησα πως έπρεπε να πάρω supersport και ξαφνικά μία συμφέρουσα οικονομικά πρόταση, έγινε δεκτή.
Το ΖΧ10 του 2004 με την ακράπα και τα στολίδια ήταν "κανίβαλος". Πολύ γκάζι, λίγο φρένο και καθόλου φιλικότητα. (χωρίς το σταμπιλιζατέρ ήταν αδύνατο να οδηγήσεις ακόμα και στην ευθεία, τραγικό). Μου είχαν σπάσει τα νεύρα, που παρόλο το γκάζι του, δεν μπορούσα να το "πάω" με τίποτα.
Την θέση του ΖΧ ήρθε να διεκδικήσει ένα R6 του 2006, δεν με έπεισε όμως ούτε το κράτημα με την ξυραφένια αίσθηση, ούτε τα φρένα άγκυρες ούτε η υστερία του από τις 10.000rpm μέχρι τον κόφτη και ούτε το μίνιμαλ, ελαφρύ σύνολο με την "κουκλίστικη" ομορφιά. Όταν "φόρτωσα" την αρραβωνιαστικιά μου (γκόμενα τότε) πάνω και βγήκα βόλτα απελπίστηκα. Επρεπε να κατεβάζω όλη την ώρα σχέσεις ή να το κρατάω "ψηλά" επιτρέποντας του να μου σπάσει τα τύμπανα...
...και όχι η Δανάη δεν είναι 150 κιλά, απλά το r6 χαμηλά, δεν μπορούσε να με καλύψει με τίποτα ...έτσι όπως με είχε καλομάθει το zx10. Τέσσερις μήνες το κράτησα μόνο, πάλι καλά, δεν του έβαλα φράγκο
Πάλι 1000cc αλλά honda αυτή τη φορά. Πολύ καλό μηχανάκι. Ψέματα, πάρα πολύ καλό. Τόσο εύκολο από την πρώτη μέρα, με φρενάρες, καλό κράτημα, καλό ψεκασμό και στον αντίποδα, βαριά αίσθηση και αδιαφορία μετά τις 10.000rpm. (και στο χειρότερο χρώμα ever) Με βοήθησε πάντως πάρα πολύ να εξελιχθώ. Όταν το σκέφτομαι νιώθω θετικά αισθήματα.
Πάνε σχεδόν 2 χρόνια που απέκτησα το όνειρο της ζωής μου. ΥΑΜΑΗΑ R1 . Μέσα Μαΐου 2008 το πήρα και 10 μέρες αργότερα, άλλο ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα, αφού η πρώτη μου βόλτα με το R1, ήταν και το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό.
(Mugello moto gp 1st june 2008)
Δε νομίζω ότι έχει κάποιο "κουσούρι", αλλά βάλθηκα να το στολίσω σαν νύφη, από την πρώτη μέρα που το απέκτησα. Μέχρι σήμερα δεν με ενδιαφέρει να το αντικαταστήσω, αν και κάποια στιγμή μου είχαν μπει ψύλλοι για το 09. (τώρα μου έφυγαν)
*Οι περισσότερες φώτο είναι από google. Όταν και αν μπορέσω, θα βάλω τις original.