Φήμες για ένα νέο T max με περισσότερα κυβικά, ακούμε εδώ και δύο χρόνια. Τους τελευταίους μήνες όμως ακούγονται πολύ πιο έντονα και μάλιστα με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα πιθανά σχέδια της YAMAHA. Μέχρι τώρα δεν είχαμε αναπαραγάγει τις φήμες που κυκλοφορούσαν σχετικά με αναβάθμιση του δημοφιλούς μοντέλου γιατί δεν υπήρχε τίποτα που να επιβεβαιώνει τα όσα κυκλοφορούσαν.
Πρόσφατα όμως διέρρευσαν τα σχέδια του τρικύλινδρου κινητήρα που προκύπτει από μετατροπή στον γνωστό δικύλινδρο του Τmax και μας προέκυψαν και αποκλειστικές πληροφορίες για το πιθανό όνομα του νέου μοντέλου. Tri Max! Το όνομα Tri Max "δένει" και με τον πιθανό τρικύλινδρο κινητήρα και με τις φήμες για τρίτροχη εκδοχή που θα ανταγωνισθεί το MP3 της PIAGGIO προσεγγίζοντας και το κοινό που δεν έχει δίπλωμα μοτοσυκλέτας.
Για να συνοψίσουμε όμως όσα έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα και όσες πληροφορίες έχουμε συλλέξει από το δικό μας ρεπορτάζ, ο κυβισμός του νέου σκούτερ που δεν θα καταργήσει το υπάρχον επιτυχημένο μοντέλο, θα είναι από 750 έως 900cc.Θα κυκλοφορήσει πιθανότατα σε δύο εκδόσεις, με δύο αλλά και τρεις τροχούς ενώ ακούγεται και η πιθανότητα τετράτροχης έκδοσης που θα βασίζεται στο concept Tesseract. Το τελευταίο δεν το θεωρούμε πολύ πιθανό, αφού το Tesseract ξέρουμε ότι αποτελεί ολοκληρωμένο project και περιμένει την έγκριση των απαιτούμενων κεφαλαίων για να μπει σε γραμμή παραγωγής.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι ψηφιακές δημιουργίες ευφάνταστων σχεδιαστών που έχουν δημοσιευθεί κατά καιρούς σε άλλα site. Για ναδούμε πως θα είναι πραγματικά το πολυαναμενόμενο μοντέλο της YAMAHA θα πρέπει να περιμένουμε μάλλον μέχρι τον Νοέμβριο που θα παρουσιασθεί στην EICMA του Μιλάνου.
πηγή : http://www.motorsite.gr