Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Κυκλοφόρησαν νωρίς – νωρίς οι πρώτες εικόνες του YAMAHA R1 της επόμενης χρονιάς. Εμφανίσθηκαν αρχικά στο site της YAMAHA Βραζιλίας από όπου τις «κατεβάσαμε» για να τις αναδημοσιεύσουμε.
Χωρίς διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά του supersport μοντέλου, οι αλλαγές φαίνεται ότι περιορίζονται σε αισθητικές επεμβάσεις που αφορούν τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα γραφικά.
Η άσπρη - μπλε εκδοχή ελάχιστα διαφέρει από το μοντέλο του 2011 αλλά αποτελεί κλασική επιλογή που αρέσει γιατί παραπέμπει στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της ιαπωνικής εταιρείας των τριών διαπασών.
Η μαύρη εκδοχή του νέου R1 είναι πιο …μαύρη από ποτέ προσεγγίζοντας ακόμη πιο πολύ αυτό που αποκαλούμε stealth look με πολλές από τις επιφάνειες σε μαύρο ματ. Μαύρο κοστούμι, μαύρο πλαίσιο, μαύρες ζάντες, μαύρο πιρούνι!...... Μόνο το λογότυπο του μοντέλου «σπάει» την μαυρίλα και δίνει χρώμα (?) στην ιδιαίτερη αυτή μοτοσυκλέτα.
Η κοκκινόμαυρη έκδοση ξεφεύγει αρκετά από τα συνηθισμένα, όχι εξαιτίας του χρώματος, αλλά από τα επιθετικά γραφικά που απευθύνονται σε ένα πολύ …θερμόαιμο κοινό. Με τις μεταφυσικές φλόγες και τις νεκροκεφαλές, σίγουρα δεν απευθύνεται σε δικηγόρους και executives που απλά θέλουν ένα ακόμη αξιόλογο status symbol για βόλτες και μετακινήσεις. Νεαροί που γουστάρουν τις σούζες και τα endo, θα ονειρεύονται τους εαυτούς τους στην σέλα αυτής της μοτοσυκλέτας και θα φαντάζονται ότι οδηγούν νύχτα στα όρια, χωρίς τα τελικά των εξατμίσεων…. Υπάρχουν και τέτοιοι και η Yamaha το ξέρει.
Δεν είδαμε στις φωτογραφίες καμία λευκή έκδοση του μοντέλου, αλλά δεν αποκλείεται να υπάρχει στις εκδόσεις που θα έρθουν στην Ευρώπη, αφού αυτές οι φωτογραφίες αφορούν κυρίως την αγορά της Βραζιλίας.
Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Yamaha R1 λίγες ώρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του από τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Πέρα από τις μικρές αισθητικές επεμβάσεις θα φέρει για πρώτη φορά και traction control.
Όπως φαίνεται και από την μικρή πλακέτα που έχει τοποθετηθεί στο R1, η ειδική έκδοση θα παραχθεί σε 2.000 αντίτυπα.
Η νέα πάνω πλάκα του τιμονιού είναι εμπνευσμένη από τη μοτοσικλέτα της εταιρίας που αγωνίζεται στα MotoGP. Και έμβλημα για τα 50 χρόνια στο ρεζερβουάρ. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις ιστοσελίδες motorcyclenews.com και visordown.com, η Yamaha προχώρησε σε κάποιες μικρές αλλαγές αισθητικής φύσεως που εντοπίζονται στο φέρινγκ της μοτοσικλέτας και ειδικότερα στην σχεδίαση της καρίνας. Αλλαγές υπάρχουν και στην περιοχή των φώτων με την ανασχεδίαση των πλαστικών που τα περιβάλλουν και την προσθήκη LED.
Μικρές αλλαγές βλέπουμε και στο πίσω μέρος με τα καλύμματα των εξατμίσεων να έχουν ανασχεδιαστεί ενώ από το σχεδιαστήριο πέρασαν και οι απολήξεις των εξατμίσεων που διατηρούν τη θέση τους κάτω από τη σέλα. Τέλος, στο αισθητικό τομέα αλλαγές υπάρχουν και στην πάνω τιμονόπλακα η οποία θυμίζει τώρα αυτή της M1 που τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP. Επίσης, όπως αναμενόταν, η ιαπωνική εταιρία θα διαθέσει στην αγορά και μία ειδική έκδοση του μοντέλου για να γιορτάσει τα 50 χρόνια συμμετοχής της στους αγώνες MotoGP, με τις διαφορές να εντοπίζονται στα χρώματα που θα φέρει το superbike.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο με το πλαίσιο, τον κινητήρα και τις αναρτήσεις να παραμένουν ως έχουν. Αναβάθμιση έχει δεχτεί η κεντρική μονάδα ελέγχου του μοτέρ η οποία φέρει νέα χαρτογράφηση για τον ψεκασμό με στόχο την βελτίωση της απόδοσης στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.
Η σημαντικότερη αλλαγή στα ηλεκτρονικά σε σχέση με το μοντέλο των δύο τελευταίων ετών βρίσκεται στην τοποθέτηση συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού το οποίο θα διαθέτει έξι διαφορετικές ρυθμίσεις. Tο ηλεκτρονικό σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού και στην περίπτωση που εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη αλλά και στο άνοιγμα των πεταλούδων των σωμάτων του ψεκασμού. Περισσότερες λεπτομέρειες για το ανανεωμένο R1 θα έχουμε κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου σε λίγες ώρες.
πηγή : http://www.mototriti.gr
REM : πληροφορίες από το εξωτερικό μιλούν και για χαμηλότερο fairing και νέα LED μπροστινά φώτα
Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Yamaha R1 λίγες ώρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του από τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Πέρα από τις μικρές αισθητικές επεμβάσεις θα φέρει για πρώτη φορά και traction control.
Η νέα πάνω πλάκα του τιμονιού είναι εμπνευσμένη από τη μοτοσικλέτα της εταιρίας που αγωνίζεται στα MotoGP. Και έμβλημα για τα 50 χρόνια στο ρεζερβουάρ. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις ιστοσελίδες motorcyclenews.com και visordown.com, η Yamaha προχώρησε σε κάποιες μικρές αλλαγές αισθητικής φύσεως που εντοπίζονται στο φέρινγκ της μοτοσικλέτας και ειδικότερα στην σχεδίαση της καρίνας. Αλλαγές υπάρχουν και στην περιοχή των φώτων με την ανασχεδίαση των πλαστικών που τα περιβάλλουν και την προσθήκη LED.
Πανέμορφο... Αν και θα περίμενα περισσότερες αλλαγές όπως είχαν γίνει στο 2006 σε σχέση με το 04-05...
Καιρός ήταν να "παίξει λίγο η YAMAHA με τα χρώματα. Το λευκό-κόκκινο είναι με διαφορά το ωραιότερο , αν είχε λευκές ή χρυσές ζάντες νομίζω θα ήταν ακόμα καλύτερο.