Οι οδηγοί πιστεύουν ότι έχουν πρόβλημα στο ζέσταμα
H Bridgestone δέχτηκε τα πυρά των οδηγών και των ομάδων σε αυτόν τον αγώνα στην Ολλανδία. Οι επιλογές – ειδικά για το μπροστινό λάστιχο – ήταν λάθος και αρκετοί πιστεύουν ότι θα πρέπει να υπάρχουν ίσως τρεις επιλογές γόμας αντί για δύο και να ξανακαθιερωθεί η επιλογή των ενδιάμεσων ελαστικών. Στο κρύο του Assen όμως δεν δούλεψαν σωστά ούτε τα μαλακότερα από τα δύο διαθέσιμα ελαστικά για την μπροστινή ρόδα, που δεν ζεστάθηκαν όσο γρήγορα υποσχόταν θεωρητικά.
Οι δύο μόνοι οδηγοί που έβαλαν σκληρό μπροστινό, οι Simoncelli, Abraham έπεσαν στον πρώτο γύρο, ο πρώτος όμως από το κρύο πίσω ελαστικό στην πρώτη αριστερή στροφή της πίστας. Αλλά όλοι οι υπόλοιποι παραπονέθηκαν είτε για το ότι άργησε πολύ να ζεσταθεί με αποτέλεσμα να οδηγούν ρισκάροντας μια πτώση σε κάθε στροφή, είτε για την υπερβολική φθορά του μαλακού μπροστινού που στην φωτογραφία μας βγήκε έτσι (του Edwards), ενώ ο Crutchlow είχε τόση φθορά που αναγκάστηκε να μπει στα πιτς για αλλαγή ελαστικού.
H κριτική για τις επιλογές της Ιαπωνικής εταιρίας στο Assen ξεκίνησε από την πρώτη μέρα και ο Capirossi που έκανε έντονα παράπονα τελικά κατάφερε να πείσει την Bridgestone να φέρει άλλα λάστιχα, όμως η Honda – σωστά έβαλε βέτο σε κάτι τέτοιο – αφού θα άλλαζαν τα δεδομένα για όλους την τελευταία στιγμή. Τελικά ο Loris Capirossi είναι το 4ο τραυματισμένο θύμα της φετινής χρονιάς, σε 4 συνεχόμενους αγώνες!
Η «χειμωνιάτικη» θερμοκρασία της πίστας δεν βοήθησε καθόλου στον Αγώνα και μάλιστα με την βροχή που έπεφτε νωρίτερα στα 125 να έχει αφήσει νοπά σημεία στην πίστα.
«Στους 5 πρώτους γύρους το ρίσκο να βρεθείς στο έδαφος, υπήρχε σε κάθε στροφή», είπε χαρακτηριστικά ο Stoner.
Αντίστοιχα σχολίασε ο Andrea Dovizioso: «Θα μιλήσουμε στην Επιτροπή Ασφαλείας! Είναι πρόβλημα ασφάλειας, η Bridgestone πρέπει να κάνει κάτι».
Ο Valentino Rossi έχει τη δική του άποψη: «Πρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας περισσότερους τύπους γόμας, δεν γίνεται να χρησιμοποιούμε τις σκληρές γόμες στο κρύο. Δεν είναι η πρώτη φορά που συζητάμε κάτι τέτοιο και ελπίζω τελικά η Bridgestone να φέρει αυτό που θέλουμε».
«Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στην επιφάνεια, αλλά και στο σκελετό των ελαστικών και γι αυτό η γόμα δουλεύει με αυτόν τον τρόπο», συμπλήρωσε ο Casey.
Ένα από τα θύματα, ως προς το αποτέλεσμα του αγώνα – ευτυχώς χωρίς πτώση – ο Cal Crutchlow εξηγεί: «Η διαδικασία να συνηθίσεις αυτά τα λάστιχα είναι περίπλοκη και είναι ρίσκο στο πρώτους γύρους, την ώρα που κλείνεις το γκάζι για να μπεις στην στροφή».
Ο νικητής του αγώνα είπε: «Η μαλακή γόμα μπροστά δούλεψε, αλλά μετά από 10 γύρους είχε τελειώσει!», γεγονός που σε συνδυασμό με το μπροστινό του Edwards που βλέπουμε στην φωτογραφία και το ότι ο Crutchlow το έλιωσε, δείχνει ότι τελικά το μαλακό λάστιχο δούλεψε καλύτερα στις Yamaha Μ1 και έδωσε τη νίκη στον Ben Spies, ενώ σύμφωνα με όλους τους αναλυτές και ο Jorge Lorenzo θα ήταν ο μόνος που θα έδινε τη μάχη για τη νίκη με τον Αμερικανό ομόσταυλό του.
«Κακή ψήφο στην Bridgestone», είπε ο γνωστός μάνατζερ Carlo Pernat και συνέχισε: «Ο Capirossi ζήτησε μια διαφορετική γόμα και η απάντηση ήταν όχι. Μετά όταν η Bridgestone είπε το ναι, η Honda έθεσε βέτο γιατί ήδη τα λάστιχα είχαν χρησιμοποιηθεί. Αυτό που μένει είναι ότι έχουμε διάφορους οδηγούς με σπασμένες κλείδες και αυτό δεν είναι καλό».
πηγή : http://www.motograndprix.gr