|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
codriver Fazer Club
Φύλλο : Όνομα : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 63 Μοντέλο : Fz1 DT 200 R & keeway 125 sahara Αριθμός δημοσιεύσεων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2011 | Θέμα: πιεση αερα ελαστικων Τρι Μάης 17, 2011 1:55 am | |
| ξερει κανεις να μου πει ποια ειναι η σωστη πιεση αερα στα λαστιχα της diversion? φοραει dunlop sportmax 160/60/17 kai 120/70/17. |
|
| |
gatoulis Moderator
Φύλλο : Όνομα : gatoulis Μοντέλο : joc r Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Μάης 17, 2011 8:07 am | |
| 34-36 πισω 34 μπροστα αν θυμαμαι καλα. |
|
| |
delrules Moderator
Φύλλο : Όνομα : delrules Ηλικία : 45 Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083 Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Μάης 17, 2011 11:08 am | |
| αυτη που γραφει στο ταμπελακι πανω στο ψαλιδι. |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Μάης 17, 2011 12:23 pm | |
| Ή στο εγχειρίδιο χρήσης της μηχανής, αφού την πήρες καινούργια |
|
| |
codriver Fazer Club
Φύλλο : Όνομα : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 63 Μοντέλο : Fz1 DT 200 R & keeway 125 sahara Αριθμός δημοσιεύσεων : 116 Ημερομηνία εγγραφής : 05/04/2011 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Μάης 17, 2011 3:30 pm | |
| Ευχαριστω ταμπελακι στο ψαλιδι δεν εχει και στο πρωτο σερβις εβαλε 40 λιμπρες μπρος πισω και η μηχανη πηδουσε νομιζω ηταν και η αιτια της πτωσης. Τωρα εβγλα αερα και το εκανα 32 μπρος πισω και αλλαξε η συμπεριφορα προς το καλυτερο εννοειται. Ηθελα τη γνωμη πιο εμπειρων για να δω αν εκανα καλα. |
|
| |
REM Global Moderator
Φύλλο : Όνομα : Barovios Ηλικία : 51 Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300 Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937 Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010 | |
| |
AlexOne new member
Φύλλο : Όνομα : Alex T Ηλικία : 34 Μοντέλο : Yamaha YZF-R6 '05 Αριθμός δημοσιεύσεων : 35 Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2012 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Φεβ 28, 2012 3:39 am | |
| Χωρις να εχω ειδιετερες γνωσεις νομιζω οτι στα μανουαλ λενε οτι να νε σχετικα με την πιεση των ελαστικων.. η απλα δεν ξερουν τι παει αν πει ελληνικος δρομος!! |
|
| |
Aris_Tsek normal member
Φύλλο : Όνομα : Άρης Ηλικία : 35 Μοντέλο : R1 04 Αριθμός δημοσιεύσεων : 273 Ημερομηνία εγγραφής : 31/03/2011 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τρι Φεβ 28, 2012 10:54 pm | |
| Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ενώ με την κατάσταση των δρόμων χρειάζεται 32 το πολύ 34 πίεση εγώ νιώθω καλύτερα τη μηχανή και χωρίς ασάφειες με πιέσεις 36 μπροστά-38 πίσω...(120/60-190/55 ελαστικά)
Ίσως μεγαλώνοντας η εμπειρία μου να μπορέσω να χαμηλώσω τις πιέσεις και να τη νιώθω καλύτερα τη μηχανή. Θα δείξει...
|
|
| |
AlexOne new member
Φύλλο : Όνομα : Alex T Ηλικία : 34 Μοντέλο : Yamaha YZF-R6 '05 Αριθμός δημοσιεύσεων : 35 Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2012 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Πεμ Απρ 12, 2012 10:34 pm | |
| - Aris_Tsek έγραψε:
- Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ενώ με την κατάσταση των δρόμων χρειάζεται 32 το πολύ 34 πίεση εγώ νιώθω καλύτερα τη μηχανή και χωρίς ασάφειες με πιέσεις 36 μπροστά-38 πίσω...(120/60-190/55 ελαστικά)
Ίσως μεγαλώνοντας η εμπειρία μου να μπορέσω να χαμηλώσω τις πιέσεις και να τη νιώθω καλύτερα τη μηχανή. Θα δείξει...
θεωριτικα οι χαμηλες πιεσεις θα πρεπει αν σου εδιναν μεγαλυτερη ασφαλεια λογο καλυτερου πατιματος και πιο γρηγορο ζεσταμα στα ελαστικα... νομιζω το 34-36 το εχουνε κατι σαν στανταρ για τι και εμενα τοσο μου ειπανε για το Ρ6... αλλα νομιζω οτι ο καθε ενας πρεπει να βρει τι τον βολεβει καλυτερα... αλλο βαρος εχω εγω αλλο ο αλλος και για αλλη χρηση ο καθε ενας με βαση αυτα πρεπει να αλλαζει και η πιεση στα λαστιχα... νομιζω... |
|
| |
gkcarbons normal member
Φύλλο : Όνομα : giorgos Ηλικία : 54 Μοντέλο : fz1s Αριθμός δημοσιεύσεων : 281 Ημερομηνία εγγραφής : 13/09/2011 | Θέμα: Απ: πιεση αερα ελαστικων Τετ Απρ 18, 2012 5:08 pm | |
| Νομίζω ότι "δείκτης" της κατάληλης πίεσης του ελαστικού είναι η θερμοκρασία του κατα την χρήση, με προυπόθεση να μην ξεφεύγουμε απο τα όρια του κατασκευαστή ως προς τις ανώτερες και κατώτερες τιμές πίεσης. Απαραίτητο όργανο στην συγκεκριμένη προσπάθεια, ένα θερμόμετρο Laser. |
|
| |
|