Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Παραδοσιακή βδομάδα ρεκόρ στα Αλίπεδα της Bonneville στην Utah και ανάμεσα στα δίτροχα που αναζητούσαν διάκριση ξαφνικά έσκασαν μύτη και τα ηλεκτροκίνητα.
Στη διάρκεια λοιπόν της εβδομάδας 2010 BUB Motorcycle Speed Trials η Lightning Motors κατέκτησε το ρεκόρ ξηράς της FIM και της AMA για μοτοσυκλέτες ειδικής κατασκευής με μερική κάλυψη (κατ. 300-APS-W) με επίσημη ταχύτητα δυο αμφίπλευρων περασμάτων τα 278,98km/h. Στο πρώτο πέρασμα με αντίθετο άνεμο 16km/h το πρωτότυπο της Lightning Motors έφτασε στα down the course at 274,71km/h αλλά στην επιστροφή έγραψε 283,26km/h χωρίς άνεμο.
Η επίδοση αποτελεί σημαντική βελτίωση σε σχέση με την περυσινή ανεπίσημη των 166km/h, αλλά απέχει σημαντικά από τον στόχο της Lightning να πιάσει τα 200mph (321,80km/h) στα φημισμένα αλίπεδα. Η μοτοσυκλέτα έφτασε στην Bonneville απευθείας από την πίστα της VIR, και η μοναδική αλλαγή που δέχτηκε ήταν ένα μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά. Όπως βλέπετε και στην φωτό, φοράει ακόμα τα πλαστικά του αγώνα.
Ο Richard Hatfield, ιδιοκτήτης της Lightning Motors, σχεδιάζει να επιστρέψει στην Bonneville τον Οκτώβριο για τη διοργάνωση SCTA World Finals, οπότε θα δοκιμάσει πάλι για τα 200 μίλια. Στην προσπάθειά τους οι Hatfield - Lightning Motors είχαν ανταγωνισμό από τον Michael Czysz και την ομάδα MotoCzysz. Παρότι δεν μπόρεσε να απειλήσει το ρεκόρ της Lightning, ο Czysz θεωρεί την προσπάθειά τους επιτυχημένη καθώς έπιασαν τους στόχους τους. Με στόχο τα 265km/h, έγραψαν 262,23km/h. Ο Czysz δήλωσε ότι θα επιστρέψει του χρόνου, και ότι η εταιρεία του επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης μοτοσυκλέτας.
Πηγή : http://www.0300.gr
REM : έχω την αίσθηση ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αμετάκλητα το μέλλον των μετακινήσεων..
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 55Μοντέλο : fazer 600Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
Θέμα: Απ: Ηλεκτροκίνητες μηχανές Πεμ Σεπ 09, 2010 9:04 am
Με βάση το γνωστό GT 650R της Hyosung, η Roehr κατασκεύασε και παρουσίασε στο κοινό τρία νέα ηλεκτροκίνητα superbikes(!), τα οποία έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους, τόσο σε απόδοση όσο και σε δυνατότητες. Τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας ονομάζονται eSupersport, eSuperbike και eSuperbike RR, με την τελευταία έκδοση να αποτελεί και την… αγωνιστική του μοντέλου, με κορυφαία περιφερειακά και τιμή 34.495 δολάρια! Τα πολιτικά eSupersport και eSuperbike έχουν σαφείς διαφορές σε όλους τους τομείς και ειδικά σε αυτόν της απόδοσης, με το πρώτο να αποδίδει μόλις 48 ίππους και 14,5 κιλά ροπής και το δεύτερο 96 ίππους και ροπή που αγγίζει τα 29 κιλά! Το ταχύτερο εκ των δύο φέρει και αναβαθμισμένα περιφερειακά σε σχέση με τη βασική έκδοση, όπως μεγαλύτερης διαμέτρου ανεστραμμένο πιρούνι και φαρδύτερο πίσω τροχό και ελαστικό. Οι τιμές τους ανέρχονται στα 17.000 και 27.595 δολάρια αντίστοιχα
πηγή : http://www.mototriti.gr
loui Fazer Club
Φύλλο : Ηλικία : 55Μοντέλο : fazer 600Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
Φύλλο : Ηλικία : 55Μοντέλο : fazer 600Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
Θέμα: Απ: Ηλεκτροκίνητες μηχανές Τρι Μαρ 01, 2011 10:03 am
Zero Motorcycles: Νέα μοντέλα για το 2011 Τις νέες της ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παρουσίασε η γνωστή Zero Motorcycles. Παρόλο που τα ονόματα σε σχέση με τα περσινά μοντέλα παραμένουν τα ίδια οι αλλαγές που έχουν υποστεί οι μοτοσικλέτες είναι τόσο σημαντικές που θα μπορούσαν να τις χαρακτηρίσουν ως νέα μοντέλα!
Στην παρουσίαση του πέμπτου κατά σειρά μοντέλου της προχώρησε η Zero Motorcycles. Το XU είναι μία μικρή street μοτοσικλέτα με αστικό χαρακτήρα και αποτελεί την πρώτη του είδους της που οι μπαταρία της αφαιρείται ώστε να μη χρειάζεστε γκαράζ ή…μπαλαντέζα για να τη φορτίσετε!
Από το καλό στο καλύτερο φαίνεται να πηγαίνουν τα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρίας, όσον αφορά την εξέλιξή τους, αφού δείχνουν να προσαρμόζονται πολύ γρήγορα στις απαιτήσεις του κοινού και ειδικά εκείνου που ζει στις πόλεις. Το XU, το πέμπτο και τελευταίο μέχρι στιγμής μοντέλο της σειράς, είναι μία μικρή μοτοσικλέτα που προορίζεται για αστική χρήση και από ό,τι φαίνεται έχει όλα τα φόντα για να κατακτήσει το κέντρο της πόλης. Οι διαστάσεις του είναι αρκετά μικρές με το μεταξόνιο να μην ξεπερνά τα 1.380 χλστ. και το βάρος έχει κρατηθεί στα 99 κιλά λόγω και του πλαισίου που έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου. Ο τρόπος φόρτισης της νέας μοτοσικλέτας είναι και η πιο σημαντική διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Zero αφού ο ιδιοκτήτης της δεν χρειάζεται να ανησυχεί πλέον για το που θα βρει πρίζα για να την φορτίσει. Μπορεί πολύ απλά να πάρει την μπαταρία μαζί του και με τον (προαιρετικό) φορτιστή που του παρέχει η Zero να τη φορτίσει μέσα στο σπίτι, στο γραφείο ή ακόμη και την καφετέρια. Το τελευταίο μπορεί να γίνει πολύ άνετα αφού ο μέγιστος χρόνος φόρτισης είναι δύο ώρες, ενώ για να φορτίσετε την μπαταρία στο 90% χρειάζεστε μόλις 80 λεπτά. Η τιμή των 5.800 ευρώ (για την αμερικάνικη αγορά) μοιάζει αρχικά τσουχτερή. Σκεφτείτε όμως ότι στα 52.000 χλμ. που διαρκεί η μπαταρία της XU θα έχετε ξοδέψει περίπου 160 ευρώ (σύμφωνα με το αμερικάνο κόστος φόρτισης), ενώ την ίδια στιγμή για βενζίνη στην Ελλάδα και με την μέση τιμή της στα 1,65 ευρώ θα ξοδεύατε για την ίδια απόσταση 2.145 ευρώ, οδηγώντας ό,τι πιο οικονομικό υπάρχει στην αγορά (REM: με το 600άρι μου θέλω πάνω από 4500€). Όλα αυτά βέβαια σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο καθώς προς το παρόν δεν έχουμε ακούσει κάτι για την εισαγωγή των Zero στη χώρα μας.