Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
FJR 1300 : 2001 - 2006  Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
gatoulis
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
delrules
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
loui
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
despot
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
sfairas
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
STEF
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
webmaster
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
Petran
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
cookerman
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap2FJR 1300 : 2001 - 2006  Voting_bar2FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap228%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap20%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap214%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap228%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap20%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap27%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap27%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap210%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap27%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_lcap20%FJR 1300 : 2001 - 2006  Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 FJR 1300 : 2001 - 2006

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
FJR 1300 : 2001 - 2006  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: FJR 1300 : 2001 - 2006    FJR 1300 : 2001 - 2006  EmptyΣαβ Σεπ 18, 2010 11:12 am

FJR 1300 : 2001 - 2006  Fjrm

Ξεκινάς με το FJR για να αγοράσεις ένα πακέτο τσιγάρα και μετά από ώρα, ανακαλύπτεις ότι το κοντινότερο περίπτερο είναι καμιά διακοσαριά χιλιόμετρα πιο... πέρα, στην είσοδο της Λαμίας. Ακόμη και σήμερα που οι υπερ-τουριστικές μοτοσυκλέτες προτάσσουν απροκάλυπτα τα "hi-end" ηλεκτρονικά και περιφερειακά εξαρτήματα, το FJR της προηγούμενης γενιάς, μας υπενθυμίζει ότι η πραγματική αξία των GT αποδεικνύεται στον δρόμο...

Ναι
για τον καταπληκτικό κινητήρα του
για την εξαιρετική συμπεριφορά του άξονα
για την ευκολία στο χειρισμό

Όχι
στη σχετικά άβολη θέση οδήγησης
στην υποπίεση που δημιουργεί η ζελατίνα

Γιατί
είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να γυρίσει όλο τον κόσμο με την ίδια ευκολία που κινείται καθημερινά

Τι πρέπει να προσέξετε
Ελέγξτε τη σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος για τη ζελατίνα, την κατάσταση του αισθητήρα "λ" και τα τελικά των εξατμίσεων για σκουριές. Πέρα από αυτά, τσεκάρετε τους συνήθεις τομείς όπως σε κάθε μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα (τσιμούχες πιρουνιού, αμορτισέρ, κατάσταση δισκόφρενων και τυχόν οξειδώσεις ή σημάδια πτώσης στα περιφερειακά της).

Όταν οδηγήσαμε για πρώτη φορά τη νέα, τότε, FJR 1300, ένα πράγμα ήταν αυτό που πραγματικά μας εντυπωσίασε. Δεν ήταν ούτε η ικανότητά της να ξεκινάει με πρώτη χωρίς γκάζι, αφήνοντας μόνο τον συμπλέκτη, λόγω της κτηνώδους ροπής, ούτε τα 124 άλογα στον τροχό που έδιναν πιστοποίηση... ISO για υψηλές μουαγέν. Αυτά άλλωστε είναι λίγο ως πολύ πράγματα αναμενόμενα, για μια μοτοσυκλέτα Gran Turismo.

Αυτό που έκανε όλους όσους την οδήγησαν να μιλούν για το "φαινόμενο" FJR και το ότι στην ουσία δημιουργεί μια νέα κατηγορία από μόνη της, είναι ο πραγματικά πολυδιάστατος χαρακτήρας της. Μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να κινείσαι μαζί της παντού και πάντα. Εύκολη, χρηστική και φιλική μέσα στην πόλη. Γρήγορη, άνετη, τουριστική έξω απ' αυτή. "Χούλιγκαν" όπου το επιτρέπει η άσφαλτος και το περιβάλλον. Πολλοί διαφορετικοί μίστερ Χάιντ, κάτω από την προκάλυψη ενός καθ' όλα politically correct Δρ. Τζέκιλ.

Το μέγεθος, είναι κάτι που εντυπωσιάζει και τρομάζει μόνο όσους την κοιτούν "απ' έξω". Για τον αναβάτη της, τα κιλά κι ο όγκος κρύβονται αποτελεσματικά. Το χαμηλό ύψος σέλας επιτρέπει ακόμη και σε μικρόσωμους αναβάτες να αισθάνονται άνετα μαζί της. Η κίνηση στο μποτιλιάρισμα διεκπεραιώνεται με την ίδια άνεση που το κάνει κι ένα scooter 250 κυβικών. Οι χώροι είναι άπλετοι για να πάρετε μαζί τη γυναίκα σας και κάποιον από το σόι της, μαζί με τα πράγματά τους.

Τα φρένα, στις μη εφοδιασμένες με ABS εκδόσεις, χρειάζονται εξοικείωση και... μέτρο, καθώς και απότομο δάγκωμα έχουν και πολύ δυνατά είναι. Βέβαια, τα φρένα δεν είναι το μοναδικό πράγμα που θυμίζει superbike, καθώς οι αναρτήσεις αλλά και το συνολικότερο στήσιμο του FJR, επιτρέπουν οριακές κλίσεις και ξύσιμο των μαρσπιέ, ακόμη και φορτωμένο, καθώς τα πλήρως ρυθμιζόμενα πιρούνι και αμορτισέρ προσφέρουν πολλές επιλογές, σε όλο το φάσμα μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και άνεσης. Σημαντικός σύμμαχος σ' αυτή την πλευρά του χαρακτήρα του FJR είναι ο εξαιρετικός άξονας της τελικής μετάδοσης, ο οποίος μπορεί να σε κάνει να χάσεις πολλά λεφτά παίζοντας στοίχημα ότι έχει αλυσίδα. Καμία απότομη αντίδραση, κανένα "κοπάνημα" στα γρήγορα κατεβάσματα, καμία αναπήδηση στις απότομες μεταβολές του γκαζιού: Μια πραγματικά υποδειγματική λειτουργία.

Αντιθέτως, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, στη μεν χαμηλότερη θέση αφήνει μεγάλο ποσοστό αέρα να περνά και να ταλαιπωρεί τους ώμους και το κεφάλι, ενώ στην ψηλότερη κατά 12 εκατοστά θέση, δημιουργεί έντονο φαινόμενο υποπίεσης, με μια αόρατη μαύρη τρύπα να "ρουφάει" τον αναβάτη προς το τιμόνι, σε ταχύτητες μετά την πρώτη εκατοντάδα χιλιομέτρων. Αυτό είναι ένα από τα δύο στοιχεία που αφήνουν "γκρίζες περιοχές" στη συνολικά εξαιρετική άνεση που προσφέρει η μεγάλη και με μπόλικο αφρώδες σέλα, με τη σωστή απόσταση από τα μαρσπιέ.

Το άλλο, αφορά το τιμόνι και την περίεργη θέση οδήγησης που διαμορφώνει, με τα κλιπόν να σχηματίζουν κλειστή γωνία και να είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά. Οι ελάχιστοι κραδασμοί που θα γίνουν αντιληπτοί μεταξύ 3.000 και 4.000 στροφών δεν αποτελούν ενόχληση -απλώς η εμφάνισή τους τονίζεται λόγω της υπόλοιπου αρμονικού και απροβλημάτιστου συνόλου. Τα 250 χιλιόμετρα της τελικής μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνονται λίγα, αλλά το FJR μπορεί να ταξιδεύει διαρκώς με αυτή την ταχύτητα, ενώ η κλίση του δρόμου, ο αέρας ακόμη και... το κακό το μάτι, δεν μπορούν να εμποδίσουν το τετρακύλινδρο της Yamaha να φτάσει μέχρι εκείνη την περιοχή των χιλιομέτρων οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Το FJR, ακόμη και μια επταετία μετά την πρώτη του παρουσίαση και με μια νέα γενιά διαδόχων με ημιαυτόματο κιβώτιο, εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες και πιο χρηστικές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας των touring.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος. . . . . . . . . . .: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά, με 2 ΕΕΚ και 4 βαλβίδες
Χωρητικότητα (cc) : 1298
Σχέση συμπίεσης . .: 10,8:1
Ανάφλεξη . . . . . . . : Ηλεκτρονική
Τροφοδοσία . . . . . .: Ψεκασμός
Σύστημα εξαγωγής : 4 σε 2 σε 1 σε 2
Σύστημα λίπανσης . : Υγρό κάρτερ
Σύστημα εκκίνησης : Μίζα

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη . . . . . . . . . . . .: Υγρός, πολύδισκος
Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση : Γρανάζια / 1,563
Σχέσεις ταχυτήτων . . . . . . . . . . .: 1: 2,529 2: 1,773 3: 1,348 4: 1,077 5: 0,929
Τελική μετάδοση / σχέση . . . . . . .: Άξονας / 2,773

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος . . . . . . . . . . . . . . . .: Αλουμινένιο, περιμετρικό, τύπου Deltabox
Βάρος κενή (kg) . . . . . . . . : 237
Ρεζερβουάρ / Ρεζέρβα (l) . . : 25 / 5

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμπρός
Τύπος . . . . . . . .: Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διάμετρος (mm) : 48
Ρυθμίσεις . . . . . : Προφόρτιση ελατηρίων, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς

Πίσω
Τύπος . . . : Ένα αμορτισέρ με μοχλικό
Ρυθμίσεις : Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός: Δύο δίσκοι 298mm, με δαγκάνες δύο εμβόλων
Πίσω . .: Δίσκος 282 χιλιοστών, με δαγκάνα δύο εμβόλων

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός
Ζάντα . : 3,50x17’’
Ελαστικό: 120/70-17

Πίσω
Ζάντα: 5,50x17’’
Ελαστικό: 180/55-17

Ισχύς στον τροχό (ΗΡ/rpm): 124,4 / 8.100
Ροπή στον τροχό (kg.m/rpm): 12 / 6.700

πηγή : http://www.motomag.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
FJR 1300 : 2001 - 2006
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ανάκληση FJR 1300 2006-2009 στην Αμερική
» FJR 1300
» νέο FJR 1300
» FJR 1300 σε πτώση!
» Stryker 1300

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: STREET - DUAL PURPOSE - TOURING-