Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
YZF-R125 Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
gatoulis
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
delrules
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
loui
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
despot
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
sfairas
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
STEF
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
webmaster
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
Petran
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
cookerman
YZF-R125 Vote_lcap2YZF-R125 Voting_bar2YZF-R125 Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
YZF-R125 Vote_lcap228%YZF-R125 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
YZF-R125 Vote_lcap20%YZF-R125 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
YZF-R125 Vote_lcap214%YZF-R125 Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
YZF-R125 Vote_lcap228%YZF-R125 Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
YZF-R125 Vote_lcap20%YZF-R125 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
YZF-R125 Vote_lcap27%YZF-R125 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
YZF-R125 Vote_lcap27%YZF-R125 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
YZF-R125 Vote_lcap210%YZF-R125 Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
YZF-R125 Vote_lcap27%YZF-R125 Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
YZF-R125 Vote_lcap20%YZF-R125 Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 YZF-R125

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
YZF-R125 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: YZF-R125   YZF-R125 EmptyΔευ Αυγ 02, 2010 8:15 pm

YZF-R125 2009yzfr125


Μια entry level μοτοσικλέτα που προσφέρει σχεδόν τα πάντα: sport αισθητική, εμφάνιση μεγαλύτερου μοντέλου, οικονομία, ικανοποιητικές επιδόσεις και φιλικότητα. Το Yamaha YZF-R125 μπορεί εύκολα να σε πείσει ότι κρύβει περισσότερα κυβικά κάτω από τα πλαστικά του, χάρη στην εμφάνισή του. Ωστόσο, πρόκειται για ένα μοτοσικλετάκι 125 κ.εκ. με 6-τάχυτο κιβώτιο, που θα σε δει όχι με άγριες ορέξεις, αλλά με κατανόηση και φιλικότητα. Η ισχύς του βρίσκεται στο ρετιρέ της κατηγορίας, αλλά ο κινητήρας, εξοπλισμένος με ένα εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, δεν τρομάζει με τη συμπεριφορά του και το τύπου Deltabox πλαίσιο, σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο, τα δισκόφρενα των 292 χιλ. και 230 χιλ διαμέτρου αντίστοιχα μπρος και πίσω και τις καλές αναρτήσεις, προσδίδει στο R125 όχι μόνο σταθερότητα, αλλά και τα εφόδια να κινηθεί σαν ένα μικρό διαβολάκι μέσα στην πόλη. Βέβαια, μπορεί να μην είναι το πιο πρακτικό της κατηγορίας, αλλά προσφέρει πολλά παραπάνω απʼ όσα δείχνει.

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα: 124,6 κ.εκ.
Ισχύς: 15/9.000 (ιπποί/σ.α.λ.) Ροπή: 1,2/8.000 (kg-m/σ.α.λ.) Βάρος: 138 κιλά
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 13.8 λίτρα
Εμπρός ελαστικό: 100/80-17 M/C
Πίσω ελαστικό: 130/70-17 M/C
Τιμή: 3.955 ευρώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
loui
Fazer Club
Fazer Club
loui

Φύλλο : Άντρας
Ηλικία : 55
Μοντέλο : fazer 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
YZF-R125 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: YZF-R125   YZF-R125 EmptyΔευ Αυγ 02, 2010 8:33 pm

smil43eca5004d39d smil43eca54d58a65
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr/
delrules
Moderator
Moderator
delrules

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : delrules
Ηλικία : 44
Μοντέλο : YAMAHA FZ1S FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1083
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2010
YZF-R125 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: YZF-R125   YZF-R125 EmptyΤρι Αυγ 03, 2010 2:11 pm

Ευτυχως δεν τρομαζει με την συμπεριφορα του το μοτερ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.heavy-metal.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
YZF-R125 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: YZF-R125   YZF-R125 EmptyΣαβ Φεβ 15, 2014 10:44 am

Συνήθως οι μεγάλοι κατασκευαστές ξεκινούν παρουσιάζοντας πρώτο κάποιο κορυφαίο μοντέλο τους το οποίο στη συνέχεια επηρεάζει με τη σχεδίασή του (τουλάχιστον) τα μικρότερα σε κυβισμό μοντέλα που ανήκουν στην ίδια σειρά. Η Yamaha, ωστόσο κινήθηκε αντίθετα από το σύνηθες, δεν μας διέψευσε και παρουσίασε πρώτο το μικρότερο μοντέλο της σειράς YZF-R με το υγρόψυκτο μοτέρ των 125 κ.εκ.

Δεν ξέρουμε κατά πόσο ο Βενιαμίν των supersport της Yamaha θα επηρεάσει σχεδιαστικά τα μεγαλύτερα αδέρφια του ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για μια εκτεταμένη ανανέωση και όχι για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο. Το σίγουρο όμως είναι ότι τουλάχιστον στον τομέα της εμφάνισης η μοτοσικλέτα με τον μικρό κινητήρα παρουσιάζεται σημαντικά πιο φρέσκια και επιθετική σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Η σχεδίαση του φέρινγκ είναι σαφώς επηρεασμένη από το υπάρχον R6 με μια εισαγωγή αέρα τοποθετημένη ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα και τις αιχμές στη σχεδίαση των τελευταίων αλλά και των υπόλοιπων πλαστικών να κάνουν ιδιαίτερα έντονη την παρουσία τους. Ανασχεδιασμένο παρουσιάζεται και το πίσω φανάρι ενώ το πεντάλ φρένου, ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και οι βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι από χυτό αλουμίνιο. Τέλος, η βάση της πινακίδας είναι πλέον μικρότερη και πιο συμπαγής, το εμπρός φτερό είναι carbon look και η απόληξη ης εξάτμισης.

Στον τομέα της εργονομίας η αλλαγή που εντοπίζεται αμέσως είναι εκείνη του πίνακα οργάνων με μια μεγάλη LCD οθόνη χωρισμένη σε τρία τμήματα. Φέρει ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο με μπάρα διαβάθμισης στο κέντρο, στα αριστερά διαθέτει ένδειξη με μπάρες για θερμοκρασία κινητήρα, μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα και κατανάλωση καυσίμου, και δεξιά ρολόι, στάθμη καυσίμου/ένδειξη ρεζέρβας, χιλιομετρητή και υπολογιστή δυνατής χιλιομετρικής απόστασης με το υπάρχον υπόλοιπο καυσίμου.

Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο εντοπίζεται στο πιρούνι το οποίο είναι ανεστραμμένο με την κάτω πλάκα να παρουσιάζεται πιο άκαμπτη φέροντας τρεις βίδες σύσφιξης σε κάθε καλάμι. Ανασχεδιασμένο είναι και το μοχλικό του αμορτισέρ με στόχο την καλύτερη αίσθηση του αναβάτη αλλά την αύξηση των επιπέδων της άνεσης και για τον συνεπιβάτη. Επίσης νέο για το ανανεωμένο μοντέλο είναι το εμπρός σύστημα πέδησης με την δαγκάνα να είναι πλέον ακτινικά τοποθετημένη ενώ διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις ως προς την αμεσότητα του δαγκώματος οι οποίες κινούνται σε πιο σπορ μονοπάτια. Νέες είναι και οι ζάντες του μικρού Yamaha με ακτίνες σχήματος Υ που φωνάζουν από μακριά την καταγωγή του, όσο μένει ακίνητο. Τέλος, τα ελαστικά είναι διάστασης 100/80-17 και 130/70-17.

Στα του κινητήρα τα μεγάλα νέα έρχονται από το νέο σύστημα ψεκασμού, το οποίο, χωρίς να θυσιάζει την απόδοση ρίχνει την κατανάλωση κατά 11% κάτι που αυξάνει την αυτονομία της μοτοσικλέτας μειώνοντας παράλληλα τα καθημερινά έξοδα χρήσης. Για το μοτέρ να αναφέρουμε ότι η ισχύς του παραμένει στους 15 ίππους και η ροπή στα 1,25 kgm στις 9.000 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Αυτά που παραμένουν ως είχαν και για το 2014 είναι το υγρόψυκτο μοτέρ που τα κατάφερνε ούτως ή άλλως καλά στον τομέα της δύναμης, το ατσάλινο πλαίσιο και το ψαλίδι που είναι κατασκευασμένο επίσης από ατσάλι. Tο πλήρες βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα 138 κιλά.

Το ανανεωμένο YZF-R125 θα διατίθεται στην Ελλάδα σε τρία χρώματα, Γκρι (Mat Grey), Κόκκινο (Anodized Red), Μπλε (Race Blue), μέσω του Επίσημου Δικτύου Συνεργατών Δικύκλων Yamaha. Περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Η τιμή του αναμένεται.

πηγή : http://www.mototriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
YZF-R125
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΜΟΝΤΕΛΑ :: YAMAHA :: SUPER SPORT-