Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.
Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Η Yamaha έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και video από τη νέα της μηχανή σε ρετρό στυλ την XSR700. Η XSR βασίζεται στο FZ-07.
Το μοντέλο XSR700 του 2016 της Yamaha ακολουθεί την φιλοσοφία του “Faster Sons” που οδήγησε στο πρωτότυπο μοντέλο του Αμερικανού σχεδιαστή Shinya Kimura. Αποτελεί φόρο τιμής στο κλασικό XS650 αλλά με νέα τεχνολογία περιλαμβανομένου και του δικύλινδρου κινητήρα των 689cc του FZ-07.
Μια νέα έκδοση του Yamaha MT-07 με ρετρό χαρακτήρα ακούγεται ως μια καταπληκτική ιδέα. Μια ιδέα μάλιστα που βασίστηκε σε μια δημιουργία ενός από τους σπουδαιότερους βελτιωτές στον κόσμο, Shinya Kimura. Η νέα αυτή έκδοση ονομάζεται Yamaha XSR 700 και απηχεί το XS 650, το πρώτο τετράχρονο μοντέλο της Yamaha.
Η ιδέα μπορεί να μοιάζει αυτονόητη, ωστόσο δεν παύει να είναι εξαιρετικά τολμηρή και γι΄ αυτό συναρπαστική. Η Yamaha τα τελευταία χρόνια υποστηρίζει τo customizing συνεργαζόμενοι με κορυφαίους βελτιωτές στους οποίους αναθέτει την εξέλιξη bolt on αξεσουάρ για συγκεκριμένα μοντέλα της (π.χ. Yamaha XJR 1300, XV950, Tmax, Vmax και άλλα). Αυτή τη φορά όμως το πράγμα πήγε ακόμη παραπέρα. Η Yamaha βάσισε ένα μοντέλο παραγωγής της σε μια δημιουργία του Shinya Kimura που παρουσιάσαμε κι εμείς στο mrbike.gr. Πρόκειται για το νέο Yamaha XSR 700 που είναι εξελιγμένο τη βάση του δημοφιλούς οικονομικού street Yamaha MT-07. Πάντως οι ομοιότητες του Yamaha XSR 700 με τη δημιουργία του Kimura περιορίζονται κατά τη γνώμη σας στο σχέδιο του ρεζερβουάρ. Η μοτοσικλέτα του Kimura έχει αλουμινένιο φέρινγκ καθώς και πολύ διαφορετική ουρά και σέλα. Η έμπνευση όμως είναι έμπνευση και μας έφερε ένα πολύ ωραίο νέο μοντέλο.
Faster Sons
Η ονομασία “Faster Sons” περιγράφει μια φιλοσοφία: το πάντρεμα της σύγχρονης τεχνολογίας με ένα πρωτότυπο design που θα βασίζεται σε παλιά καταξιωμένα και αγαπημένα σχέδια, αλλά σε μια νέα εντελώς μορφή και με σύγχρονη πρακτικότητα, λειτουργικότητα και ασφάλεια.
Ισως το ωραιότερο μέρος για να στρίβεις με μια ρετρό μοτοσικλέτα, είναι ένα παλιό αεροδρόμιο με παρκαρισμένη μια αρχαία Ντακότα.
Το νέο Yamaha XSR 700 ανήκει σ’ αυτή τη φιλοσοφία και ως μοντέλο παραγωγής εντάσσεται στην οικογένεια μοτοσικλετών Sport Heritage. Είναι μια μοτοσικλέτα δρόμου με ρετρό σχεδίαση που είναι εμπνευσμένη από το Yamaha XS 650, την πρώτη τετράχρονη μοτοσικλέτα της Yamaha που θεωρείται ορόσημο για το εργοστάσιο. Το design είναι βασισμένο στις ιδέες της συνεργασίας της Yamaha με τον Shinya Kimura και η μοτοσικλέτα έχει στόχο να είναι αμάλγαμα διαχρονικού σχεδιασμού, σύγχρονης τεχνολογίας και οδηγικής εμπειρίας.
Oι διαφορές του YamahaXSR 700 με το MT-07
Οι διαφορές του Yamaha XSR 700 σε σχέση με το Yamaha MT-07 είναι μόνο αισθητικής φύσεως. Βέβαια οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν ελαφρώς το βάρος, επειδή το Yamaha XSR 700 έχει αλουμινένια φτερά αντί για πλαστικά και μαζί με άλλες αλλαγές φτάνει τα 186kg αντί για 182kg (η έκδοση με ABS). Και πάλι όμως το βάρος εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλό.
Πέρα από τα αλουμινένια φτερά εμπρός και πίσω, έχει αλουμινένιο ρεζερβουάρ με ρετρό φυσικά σχήμα και στρογγυλό προβολέα με βαθύ καβούκι και τριγωνικούς αποστάτες. Σε στρογγυλό καβούκι είναι και το πίσω φως που είναι όμως εξ ολοκλήρου LED.
Το βιδωτό υποπλαίσιο δίνει δυνατότητες για εύκολο customizing σε όσους θεωρούν ότι η ουρά της μοτοσικλέτας μπορεί να αντικατασταθεί με κάτι πιο λιτό οπτικά.
Η σέλα είναι δερμάτινη με υλικά διαφορετικής υφής και λευκές ραφές.
Το πλατύ ηλεκτρονικό όργανο του Yamaha MT-07 έχει δώσει τη θέση του σε ένα στρογγυλό όργανο, που κι αυτό όμως περιέχει στο εσωτερικό του μια εξ ολοκλήρου ψηφιακή οθόνη με τις ίδιες ενδείξεις με το Yamaha MT-07 αλλά σε άλλη (πιο πυκνή) διάταξη. Οποιος δεν κάθεται στην μοτοσικλέτα βλέπει ένα classic στρογγυλό καβούκι οργάνων.
Νέου σχεδιασμού είναι και τα πλαϊνά πλαστικά, τόσο αυτά που περιβάλλουν το ρεζερβουάρ, όσο και αυτά που βρίσκονται κάτω από τη σέλα. Το προστατευτικό του ψυγείου είναι επίσης αλουμινένιο. Το τιμόνι είναι μεταβλητής διατομής και ψηλότερο από το στοκ, προσφέροντας πιο όρθια θέση οδήγησης σε σχέση με το Yamaha MT-07. Τα ελαστικά είναι Pirelli Pantom με παλιομοδίτικη χάραξη για να συμπληρώνουν τη σωστή ρετρό εικόνα.
Οι ομοιότητες του YamahaXSR 700 με το MT-07
Τo Yamaha XSR 700 είναι κατασκευασμένο πάνω στη βάση του Yamaha MT-07 επομένως έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτό. Ο κινητήρας είναι χωρίς αλλαγές, δικύλινδρος εν σειρά με crossplane φιλοσοφία και στρόφαλο 270 μοιρών αντί για 180 που εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία, καλύτερη πρόσφυση και δυνατή αίσθηση επιτάχυνσης. Τους κραδασμούς αναλαμβάνει αντικραδασμικός άξονας. Ιδια έχει παραμείνει και εξάτμιση με το κοντό τελικό.
Το πλαίσιο έχει παραμείνει κι αυτό ίδιο, ατσάλινη μονή ραχοκοκκαλιά όπως και το καλοσχεδιασμένο ψαλίδι μήκους 530mm. Το αμορτισέρ στην πάνω του έδραση πιάνει πάνω στο καπάκι του κινητήρα και στην κάτω του έδραση διαθέτει μοχλικό. Και οι δύο μοτοσικλέτες έχουν το ίδιο απλών προδιαγραφών τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41mm και τα ίδια φρένα με διάμετρο δίσκων 282mm με τις τετραέμβολες αλλά όχι ακτινικές δαγκάνες. Το ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό. Δεν έχουν αλλάξει επίσης οι δεκάμπρατσες ζάντες που φαίνεται ταιριάζουν αρκετά καλά με το ρετρό στυλ του Yamaha XSR 700.
Μια ρετρό μοτοσικλέτα πρέπει να έχει στρογγυλό όργανο. Οχι όμως απαραίτητα και μηχανικό. Να λοιπόν μια στρογγυλή ψηφιακή οθόνη με τις απαραίτητες ενδείξεις.
Αξεσουάρ
Η Yamaha δεν έχει ανακοινώσει ακόμη μια λίστα με αξεσουάρ, αλλά υπόσχεται ότι θα είναι πολύ μεγάλη, ώστε να βοηθήσει όσους θελήσουν να δώσουν προσωπικό τόνο στη μοτοσικλέτα τους. Άλλωστε η μοτοσικλέτα είναι φτιαγμένη για να ευνοεί το εύκολο customizing. Η ανακοίνωση της Yamaha μάλιστα αναφέρει ότι ήδη διάσημοι βελτιωτές ενθουσιάστηκαν με το Yamaha XSR 700 και έχουν αναλάβει την φτιάξουν Yard Built bolt on πράγματα που θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Yamaha έχει σκοπό να φτιάξει και ρούχα (Apparel) που να ταιριάζουν στη σειρά μοτοσικλετών Faster Sons, όπως δερμάτινα μπουφάν και γάντια, κράνη και πολλά άλλα ώστε μοτοσικλέτα και αναβάτης να αποτελεί αρμονικό σύνολο και αξιοζήλευτο θέαμα στην παρέα ή στα events που θα επισκεφτούν.
Το Yamaha XSR 700 θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, Forest Green (πράσινο) και Garage Metal (ασημί). Θα είναι διαθέσιμο στα καταστήματα από το Νοέμβριο του 2015 (για την Ελλάδα θα περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση) και η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά προφανώς θα είναι υψηλότερη από του Yamaha MT-07 αλλά δεν νομίζουμε ότι θα είναι και πολύ ακριβότερο από αυτό τελικά.
Δημήτρης Μπαζίνας – 2015
Δεν είναι ανάγκη να έχετε στο γκαράζ ένα Grumman Wildcat (ή κάτι παρόμοιο που είναι το αεροπλάνο της φωτογραφίας), ούτε όλα αυτά τα tatoo στα χέρια για να σας ταιριάζει μια μοτοσικλέτα όπως το Yamaha XSR 700. Η ιδέα της Yamaha να φτιάξει μια τέτοια μοτοσικλέτα παραγωγής μας ενθουσίασε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha XSR 700 (2015)
Κινητήρας Yamaha δικύλινδρος, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 80,0 x 68,6 Χωρητικότητα (cc) 689 Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς 74,5hp (55,0kW) / 9.000rpm Μέγιστη ροπή 68,0Nm (6,9kgm) / 6.500rpm Τροφοδοσία Ψεκασμός Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 6 σχέσεων Πλαίσιο Χαλύβδινο, μονής ραχοκοκαλιάς, από σωλήνες κυκλικής διατομής, με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm με διαδρομή 130mm Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι διαμέτρου 282mm με τετραέμβολες δαγκάνες Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 245mm Μπροστινό ελαστικό 120/70-17 Πίσω ελαστικό 180/55-17 Μήκος (mm) 2.085 Πλάτος (mm) 745 Υψος (mm) 1.090 Υψος σέλας (mm) 805 Μεταξόνιο (mm) 1.400 Ιχνος (mm) 90 Γωνία Caster 24º Βάρος (kg) 186 με καύσιμα Ρεζερβουάρ (lt) 14
καλησπέρα, το έγραψα σε κάποιο άλλο νήμα, αλλά καλύτερα να είναι γραμμένο εδώ. Ψάχνω σχετικά με το xsr και επειδή έχει το ίδιο μοτέρ με το ΜΤ7 είδα σε ένα άλλο forum ότι μερικά έχουν ένα θέμα που ξαφνικά σβήνουν εν κινήσει ή από στάση, χωρίς να μπορεί να βρεθεί και να αποκατασταθεί η βλάβη. Ξέρει κάποιος κάτι για αυτό? Έχει γραφτεί κάτι σχετικό σ' αυτό το forum και δεν το βλέπω ? Ευχαριστώ...