Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
 
gatoulis
 
delrules
 
loui
 
despot
 
sfairas
 
STEF
 
webmaster
 
Petran
 
cookerman
 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
22%
 22% [ 6 ]
Απόδοση
0%
 0% [ 0 ]
Value for Money
15%
 15% [ 4 ]
Αξιοπιστία
30%
 30% [ 8 ]
Περιφερικά
0%
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
7%
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
7%
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
11%
 11% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
7%
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
0%
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 27

Μοιραστείτε | 
 

 Θεσσαλονίκη: Πάρκινγκ για 10.000 δίκυκλα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
lykos
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Chronis
Ηλικία : 41
Μοντέλο : fazer 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 22/10/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Θεσσαλονίκη: Πάρκινγκ για 10.000 δίκυκλα   Παρ Φεβ 19, 2016 1:41 am

Περισσότερες από 10.000 θέσεις στάθμευσης αποκλειστικά για δίκυκλα σχεδιάζει να διαμορφώσει ο δήμος Θεσσαλονίκης μέσα στο επόμενο διάστημα όχι μόνο στο κέντρο αλλά και στις περιφερειακές συνοικίες της πόλης.

Οι υφιστάμενες θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης δικύκλων θεωρείται ότι δεν μπορούν να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες ούτε στο ελάχιστο. Το αποτέλεσμα είναι οι οδηγοί δικύκλων τις περισσότερες φορές να χρησιμοποιούν σαν πάρκιγκ τα πεζοδρόμια και τις πλατείες της Θεσσαλονίκης, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στην κίνηση των πεζών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται η αρμόδια διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων του δήμου Θεσσαλονίκης ο δείκτης ιδιοκτησίας δικύκλων παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια αυξητική τάση και πλέον αγγίζει το 30% επί του συνόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν στην πόλη.

Ωστόσο για την αποκλειστική στάθμευση δικύκλων δεν έχει αποδοθεί μέχρι σήμερα παρά μόνο το 1% των νόμιμων θέσεων στάθμευσης της πόλης. Όπως επισημαίνεται σε σχετική εισήγηση της διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων, μόνο στο εμπορικό και ιστορικό κέντρο της πόλης το ποσοστό αυτό φτάνει στο 5%, χωρίς και πάλι να είναι αρκετό, για να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες.

Στην επιτροπή ποιότητας ζωής

Το θέμα της δημιουργίας χιλιάδων νέων θέσεων στάθμευσης αποκλειστικά για δίκυκλα αναμένεται να απασχολήσει στη σημερινή συνεδρίασή τους τα μέλη της επιτροπής ποιότητας ζωής του δήμου Θεσσαλονίκης έπειτα από σχετική εισήγηση του αρμόδιου αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάση Παππά.

Σύμφωνα με τις προτάσεις που διατυπώνει η διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων η αναλογία των θέσεων αυτών θα διαφέρει ανά δημοτική κοινότητα ως εξής:

1. Στην πρώτη δημοτική κοινότητα, στην οποία εντάσσεται το κέντρο της Θεσσαλονίκης, θα δημιουργηθούν 3.010 θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης δικύκλων. Δεδομένου ότι σε κάθε θέση στάθμευσης αυτοκινήτων υπολογίζεται ότι μπορούν να παρκάρουν πέντε δίκυκλα, για να απελευθερωθούν οι χώροι για τα μηχανάκια, πρέπει να καταργηθούν 602 θέσεις για Ι.Χ. σε σύνολο 9.250 στο κέντρο της πόλης.

2. Στη δεύτερη δημοτική κοινότητα, η οποία καλύπτει τη δυτική πλευρά της πόλης, θα προκύψουν 1.130 θέσεις για δίκυκλα μετά την κατάργηση 226 χώρων στάθμευσης για Ι.Χ. σε σύνολο 6.896.

3. Στην τρίτη δημοτική κοινότητα, που εκτείνεται στην περιοχή της Άνω Πόλης, προτείνεται να καταργηθούν 90 θέσεις στάθμευσης Ι.Χ. σε σύνολο 2.949. Με τον τρόπο αυτό θα προκύψουν 450 θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης δικύκλων.

4. Στην τέταρτη δημοτική κοινότητα, η οποία καλύπτει την περιοχή της Τούμπας, θα δημιουργηθούν 1.885 θέσεις για δίκυκλα. Με σκοπό να απελευθερωθούν οι χώροι αυτοί, πρέπει να καταργηθούν 377 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων σε σύνολο 11.468.

5. Στην πέμπτη δημοτική κοινότητα, που περιλαμβάνει στα διοικητικά όριά της την περιοχή της Χαριλάου, σχεδιάζεται να δημιουργηθούν 3.700 θέσεις στάθμευσης. Προς αυτήν την κατεύθυνση από τις 22.906 διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων οι 740 πρέπει να καταργηθούν.

6. Στη δημοτική ενότητα της Τριανδρίας θα δημιουργηθούν 240 θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης δικύκλων. Για αυτό το σκοπό θα χρειαστεί να καταργηθούν 48 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων σε σύνολο 1.450.

Οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες επισημαίνουν την ανάγκη οι χώροι που θα διατεθούν αποκλειστικά για τα δίκυκλα να σημανθούν και να οριοθετηθούν κατά τρόπο που δεν θα επιτρέπει την καταπάτησή τους από τα αυτοκίνητα.











Δημοσιεύτηκε στη "Μακεδονία" την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

http://www.makthes.gr/news/GR/reportage_S/reportage_C/Thessaloniki__Parkingk_gia_10000_dikykla
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Θεσσαλονίκη: Πάρκινγκ για 10.000 δίκυκλα
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-