Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!
Yamaha-Bikers Hellas
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Portal10ΦόρουμLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
gatoulis
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
delrules
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
loui
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
despot
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
sfairas
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
STEF
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
webmaster
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
Petran
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
cookerman
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Voting_bar2Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap228%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Απόδοση
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap20%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Value for Money
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap214%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 14% [ 4 ]
Αξιοπιστία
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap228%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 28% [ 8 ]
Περιφερικά
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap20%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap27%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap27%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap210%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 10% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap27%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_lcap20%Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Vote_rcap2
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 29

Μοιραστείτε
 

 Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Οκτ 14, 2010 9:18 pm

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1119137831?bctid=91374169001
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
Μακης
jr. member
jr. member
Μακης

Όνομα : Μακης
Ηλικία : 45
Μοντέλο : tdm 900 05
Αριθμός δημοσιεύσεων : 113
Ημερομηνία εγγραφής : 11/04/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Οκτ 14, 2010 9:44 pm

καλο και πολυ χρισιμο για ολους τους αναβατες...υπαρχει αραγε στην ελληνικη αγορα???ποσο κοστολογειτε????????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠαρ Οκτ 15, 2010 8:51 am

καποια μπουφαν παντως που ειχαν βγαλει με προστασια αεροσακκου και δουλευαν με αμπουλα Co2 ξεκινουσαν απο 550 εως 750 ευρω.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠαρ Οκτ 15, 2010 11:23 pm

Στο site της dainese που έψαξα δεν βρήκα κάτι. Μάλλον πρόκειται για πειραματική διάταξη ακόμα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΚυρ Οκτ 17, 2010 1:20 pm



Και εδώ η αντίστοιχη προσπάθεια της brembo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
STEF
Moderator
Moderator
STEF

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : STEF
Ηλικία : 41
Μοντέλο : FZ1 FAZER
Αριθμός δημοσιεύσεων : 417
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΚυρ Οκτ 17, 2010 2:27 pm

αυτος ο καπνος που βγαινει απο πισω ειναι απο το μπουφαν του ηηηηη ειναι..... smil458f91259ce49 smil44f75681e2dd8 smil4462411356715 tooth οποιος παρει αυτο το μπουφαν καλυτερα να μην φαει φασολαδα..... smil44f75681e2dd8
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.goldentrophy.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Νοε 04, 2010 9:47 pm

Για δες τε και αυτό
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
gatoulis

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Νοε 04, 2010 10:55 pm

ολα καλα ειναι αυτα....αλλα και οι τιμες τους.... smil455364e93b56a
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΤετ Νοε 17, 2010 2:51 pm

Η γαλλική Bering είναι από τους πιο γνωστούς κατασκευαστές εξοπλισμού μοτοσυκλετιστών στην Ευρώπη. Τελευταίο της προϊόν είναι ένα γιλέκο με αερόσακο το οποίο θα αρχίσει να πουλιέται στην Γαλλία από τα τέλη του έτους, ενώ στα μέσα του 2011 θα διατεθεί στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σύστημα του αερόσακου βασίζεται σε τελευταίας τεχνολογίας αισθητήρες που είναι τοποθετημένοι στο γιλέκο αλλά και στη μοτοσυκλέτα. Η υπολογιστική μονάδα του συστήματος επεξεργάζεται πολλές παραμέτρους, όχι μόνον από την πρόσκρουση, αλλά και την ξαφνική επιτάχυνση του σώματος.

Το βάρος του γιλέκου είναι 1,25 kg και ο αερόσακος φουσκώνει σε 8 εκατοστά του δευτερολέπτου ενώ η ετήσια συντήρηση από τελείται από αλλαγή μπαταρίας που θα κοστίζει 20 με 30€.
Το σύστημα που έχε διάρκεια ζωής 10 χρόνια, θα κοστίζει περίπου 490€ μαζί με την τοποθέτηση αισθητήρων στη μοτοσυκλέτα. Εφ' όσον ο μοτοσυκλετιστής αλλάξει μοτοσυκλέτα, το κόστος μεταφοράς των αισθητήρων στη νέα έχει οριστεί στα 90€.

Πηγή : www.0300.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Νοε 18, 2010 3:28 pm

Στην Έκθεση EICMA 2010 του Μιλάνου η Dainese παρουσίασε ένα προηγμένο σύστημα αερόσακου σε δύο εκδόσεις, την D-air Racing και την Street.

Το αγωνιστικό σύστημα D-air Racing εξελίσσεται από το 2000 και θα βγεί στην αγορά τον Απρίλιο ή Μάιο του 2011.
Το D-air Racing έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια των Valentino Rossi, Jorge Lorenzo και κείνου του τρελάρα Guy Martin, ο οποίος ευτυχώς το φορούσε στο φρικαλέο ατύχημα του Isle of Man. Οι Rossi και Lorenzo φορούσαν φέτος τη φόρμα της Dainese με τον αερόσακο στα περισσότερα δοκιμαστικά.

Πρόκειται για το πρώτο σύστημα αερόσακου που λειτουργεί χωρίς την οποιαδήποτε φυσική σύνδεσή του με τη μοτοσυκλέτα. Το D-air Racing συνεργάζεται με τον υπάρχοντα προστατευτικό εξοπλισμό μιας αγωνιστικής φόρμας, θωρακίζοντας τις περιοχές του σώματος που χρήζουν πρόσθετης προστασίας όπως τον αυχένα, τους ώμους και την κλείδα. Επιπλέον περιορίζει την υπερέκταση του λαιμού και της ωμοπλάτης. Από τη στιγμή της ενεργοποίησής του, ο αερόσακος αναπτύσσεται σε μόλις 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά D-air Racing:

■Δύο διασυνδεδεμένα συστήματα αερόσακων και μια μονάδα πλάτης
■Τρία ηλεκτρονικά επιταχυνσιόμετρα
■Τρία γυροσκόπια
■Μονάδα GPS
■Εσωτερική μνήμη 2 GΒyte
■Ενδεικτικές λυχνίες LED
■Μια μπαταρία ιόντων λιθίου

Στην ίδια έκθεση η Dainese παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του αερόσακου για τον δρόμο με την ονομασία D-air Street. Το σύστημα απέχει ελάχιστα από το να μπει στην παραγωγή και προβλέπεται να βγει στην αγορά τέλη του 2011. Αντίθετα προς το αγωνιστικό μοντέλο, η έκδοση Street λειτουργεί σε συνεργασία με ένα αισθητήρα συνδεδεμένο με τον εμπρός τροχό. Ο αισθητήρας αυτός αντιλαμβάνεται πότε γλιστρά η μοτοσυκλέτα και πότε συγκρούεται, ενεργοποιώντας τον αερόσακο.


Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Elementiracing
Η D-air Racing

Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Streetattivazione
Η έκδοση street

Για πληροφορίες - λεπτομέριες εδώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΤρι Νοε 23, 2010 9:46 pm

έχω την αίσθηση ότι σε λίγο όλα τα ματοσυκλετιστικά τζάκετ θα έχουν κάποια μορφή αερόσακου. Παρακάτω είναι η προσπάθεια της Aprilia, που όμως απαιτεί την σύνδεση με την μοτοσυκλέτα...

"Γνωρίζοντας καλά πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια του αναβάτη, η Aprilia μετά από εκτεταμένη έρευνα και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρία στο χώρο MOTOAIRBAG παρουσιάζει τα νέα τζάκετ με αερόσακο – AIRBAG Jackets. Κατασκευασμένα εξ’ ολοκλήρου στην Ιταλία με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας είναι τα ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ τζάκετ διεθνώς, με αερόσακο στην πλάτη. Ο αερόσακος εκτείνεται από τον αυχένα ως τον κόκκυγα προστατεύοντας όλη την περιοχή ενώ διαθέτει επίσης και προστασίες ώμου και αγκώνα για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese 231110aprilia20airbag20

Απλό στη λειτουργία του διαθέτει ειδικό καλώδιο που συνδέεται με την φιάλη CO2 το οποίο απασφαλίζεται σε περίπτωση πτώσης επιτρέποντας στον αερόσακο να φουσκώσει. Η απόσταση που θα έχει διανύσει ο αναβάτης κατά την εκτίναξη θα είναι 1.1 μέτρα διασφαλίζοντας ότι ο αερόσακος θα είναι ανοιχτός σε οποιαδήποτε πρόσκρουση. Το τζάκετ μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί αλλάζοντας τη μπουκάλα CO2 και διπλώνοντας τον αερόσακο στην ειδική θήκη του."
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese 2311102f2g3994


πηγή : http://www.0300.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΣαβ Αυγ 25, 2012 9:32 pm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΔευ Ιουν 24, 2013 10:40 pm

Πολύ καλό άρθρο από το http://www.newsbeast.gr
εδώ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΤετ Αυγ 21, 2013 11:16 am

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΠεμ Φεβ 13, 2014 10:56 am


Το πρώτο επίσημο crash-test για μπουφάν με αερόσακο

Tα «ασύρματα» έχουν σαφές πλεονέκτημα

Για τους αυτοκινητιστές είναι κάτι το συνηθισμένο και αναμενόμενο. Για τους μοτοσυκλετιστές όχι και τόσο ή τουλάχιστον όχι ακόμη.

Αναφερόμαστε στα crash-test, τις δοκιμές πρόσκρουσης όπου πιστοποιείται ότι κάθε όχημα προσφέρει ένα ελάχιστο επίπεδο παθητικής ασφάλειας στον δρόμο. Ανάλογα με τις επιδόσεις του στη διαδικασία της δοκιμής αυτής, σε κάθε αυτοκίνητο αποδίδεται ένας αριθμός αστεριών από το 1 ως το 5. Τα αυτοκίνητα με 5 αστέρια είναι σχετικά ασφαλέστερα από εκείνα με 1 αστέρι.

Στη Μοτοσυκλέτα τα πράγματα είναι (ως συνήθως) διαφορετικά. Γνωρίζουμε βέβαια ότι όλο και περισσότεροι κατασκευαστές πραγματοποιούν crash-test των μοτοσυκλετών τους, όμως αυτό έχει να κάνει με το πώς συμπεριφέρονται αυτές και τα περιφερειακά τους σε μια σύγκρουση. Για τον λόγο αυτό, μόνον έμμεσα έχουν να κάνουν με την προστασία των αναβάτη / συνεπιβάτη.

Τώρα η κατάσταση αλλάζει. Στην Γαλλία μόλις διεξήχθη το πρώτο crash-test όπου ελέγχθηκε η συμπεριφορά των τζάκετ με αερόσακκο που ήδη πωλούνται στην αγορά. Η δοκιμή έγινε τηλεκατευθύνοντας μια μοτοσυκλέτα προς ένα αυτοκίνητο, έχοντας στη θέση του αναβάτη μια κούκλα που φορούσε το υπό έλεγχο τζάκετ.

Αυτό που μετρήθηκε ήταν μόνον ο χρόνος αντίδρασης του τζάκετ. Το πόσο γρήγορα δηλαδή διέγνωσε τη σύγκρουση και ξεδίπλωσε τον αερόσακο για να προστατέψει τον αναβάτη.

Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει πως για να είναι αποτελεσματικός ο αερόσακος ενός τζάκετ θα πρέπει να φουσκώνει το αργότερο μέσα σε 100 μιλισεκόντ, δηλαδή σε εκατό χιλιοστά του δευτερολέπτου, δηλαδή σε 1/10 του δευτερολέπτου. Οποιαδήποτε επίδοση κάτω των 80 μιλισεκόντ θεωρείτα κορυφαία.

Ο γαλλικός οργανισμός SRA δοκίμασε τέσσερα (4) τζάκετ, από τα οποία δύο με ασύρματη ενεργοποίηση και δύο με ενσύρματη.

Στην κορυφή βρέθηκε το τζάκετ D-Air της Dainese, στο οποίο ο αερόσακος ενεργοποιήθηκε πλήρως στα 45 μιλισεκόντ. Δεύτερο κατετάγη το Protect'Air της Bering, με επίδοση 82 μιλισεκόντ.

Η διαφορά των δύο μοιάζει μεγάλη, όμως και το Bering διαθέτει ένα πλεονέκτημα: ο αερόσακός του είναι μεγαλύτερος, με χωρητικότητα 18 λίτρα, όταν της Dainese έχει 12. Όσο ταχύτερα ξεδιπλώνει ο αερόσακος τόσο καλύτερα, αλλά και όσο μεγαλύτερος τόσο περισσότερη ασφάλεια προσφέρει.

Στην 3η και 4η θέση αναμενόμενα κατατάγηκαν τα δύο τζάκετ με την ενσύρματη ενεργοποίηση, το Helite και το Allshot αντίστοιχα. Σχετικά με τα τζάκετ αυτά πρέπει να πούμε ότι η μέτρηση του χρόνου αντίδρασης δεν είναι εξίσου ακριβής με των ασύρματων, και γι’ αυτό οι δηλούμενοι χρόνοι αφήνουν κάποια περιθώρια αμφιβολίας.

Πιο κάτω παραθέτουμε το link για την ιστοσελίδα του SRA, μόνον στη γαλλική γλώσσα. Η αλήθεια είναι πως η διαδικασία της δοκιμής είναι κάπως χοντροκομμένη, αλλά είμαστε μόνον στην αρχή. Σίγουρα θα υπάρξει καλύτερος σχεδιασμός, όσο προστίθενται νέα προϊόντα στην αγορά και ο θεσμός κερδίζει έδαφος.

Διαβάστε όλα τα αποτελέσματα των δοκιμών εδώ: SRA

πηγή : http://www.newsbeast.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
REM

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 51
Μοντέλο : KTM 1290 GT, Χmax300
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese   Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese EmptyΤρι Απρ 08, 2014 4:16 pm

Προς το παρόν χρησιμοποιείται μόνο από οδηγούς του MotoGP


Η Alpinestars παρουσίασε το τελευταίο μοντέλο του Tech-Air αερόσακου που εξελίσσει. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα, χωρίς καλωδιώσεις, δοκιμάστηκε από τους οδηγούς της στο MotoGP κατά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Η διαφοροποίηση του νέου αερόσακου της Alpinestars έγκειται στο ότι προστατεύει περισσότερα σημεία του σώματος, σε σχέση με ομόλογα συστήματα, αλλά και με το προηγούμενο μοντέλο της εταιρείας.

Καλύπτονται οι ώμοι οδηγού, η πλάτη, η σπονδυλική στήλη κατά μήκος της καθώς και η λεκάνη, όλα αυτά με έναν ενιαίο αερόσακο. Ο νέος αερόσακος έχει 8 φορές μεγαλύτερο συνολικό όγκο από εκείνο της προηγούμενης γενιάς.

Το αποτέλεσμα των ερευνών και της εξέλιξης που πραγματοποιεί τα τελευταία 12 χρόνια η Alpinestars «απολαμβάνουν» προς το παρόν οι οδηγοί που υποστηρίζει στο MotoGP η εταιρεία, καθώς δεν διατίθεται ακόμη στο εμπόριο.

Το νέο μοντέλο του Tech-Air αερόσακου ετοιμάστηκε μετά από εξέλιξη 2 ετών, έχει συμπαγείς διαστάσεις και πολύ μικρό βάρος. Διαθέτει δε ένα πλήρως αυτόνομο σύστημα ενεργοποίησης προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία.

Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese Ovz3u3qk

Ο Dani Pedrosa σχολιάζοντας την τεχνολογία Tech-Air, δήλωσε, «Η νέα φόρμα που χρησιμοποιώ για το 2014 έχει επανασχεδιαστεί ώστε να περιλαμβάνει τον νέο αερόσακο που προσφέρει προστασία σε περισσότερες περιοχές».

«Απλώνεται από τους ώμους και τα πλευρά, μέχρι χαμηλά στη λεκάνη. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τη νέα φόρμα στις χειμερινές δοκιμές στη Valencia και η αίσθηση, η άνεση και η ελαστικότητα ήταν σαφώς βελτιωμένες. Συνολικά αισθάνομαι ότι έχει γίνει ένα σαφές βήμα εξέλιξης».

Ο Marc Marquez συμπλήρωσε: «Ο νέος αερόσακος είναι άνετος χωρίς σημαντικές διαφορές σε αίσθηση από τον προηγούμενο, παρότι είναι μεγαλύτερος. Είναι θετικό το γεγονός ότι το βάρος είναι ίδιο ενώ προσφέρει μεγαλύτερη προστασία, οπότε είμαι ικανοποιημένος με την εξέλιξη».

Ο Cal Crutchlow πρόσθεσε: «Η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, και μου προσφέρει αυτοπεποίθηση. Όμως ελπίζω να μην χρειαστεί να τον δοκιμάσω στην πράξη. Η Alpinestars είναι πάντα στην πρώτη γραμμή όταν πρόκειται για νέες τεχνολογίες. Η προσαρμογή μου στον νέο αερόσακο ήταν εύκολη ειδικά όταν σκέφτομαι τα οφέλη σε ασφάλεια που προσφέρει».

Η φόρμα εκτός από το σύστημα ενεργοποίησης με αισθητήρες αδράνειας, περιλαμβάνει έναν mini υπολογιστή που καταγράφει τις δυνάμεις που δέχεται το σώμα του οδηγού ανά πάσα στιγμή. Έτσι λειτουργεί και ως «μαύρο κουτί» σε περίπτωση πτώσης.

Η δυνατότητα αυτή είχε δείξει και το τρομακτικό νούμερο των 25 «g» που δέχτηκε στιγμιαία ο Dani Pedrosa κατά την πτώση του στο τέλος της μεγάλης ευθείας της πίστας του Mugello, όταν πήδηξε από τη μοτοσυκλέτα του ενώ κινούνταν με 280 χαω.

πηγή : http://www.newsbeast.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
 
Αερόσακος αναβάτη από τη Dainese
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Αερόσακος αναβάτη!!!!
» Φόρμα-αερόσακος για τους αναβάτες
» Πένθος για ακόμα έναν αναβάτη
» Αερόσακος για μοτοσικλετιστές
» Αερόσακος Μηχανής !

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗ-