Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
 
gatoulis
 
delrules
 
loui
 
despot
 
sfairas
 
STEF
 
webmaster
 
Petran
 
cookerman
 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
22%
 22% [ 6 ]
Απόδοση
0%
 0% [ 0 ]
Value for Money
15%
 15% [ 4 ]
Αξιοπιστία
30%
 30% [ 8 ]
Περιφερικά
0%
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
7%
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
7%
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
11%
 11% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
7%
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
0%
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 27

Μοιραστείτε | 
 

 Αυξήσεις στα Διόδια !!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Αυξήσεις στα Διόδια !!   Παρ Νοε 29, 2013 9:45 pm

Ολυμπία Οδός

Στο κομμάτι Ελευσίνας- Κορίνθου, οι σταθμοί Ελευσίνας και Ισθμού θα μετατραπούν σε αμφίπλευρους (δηλαδή θα χρεώνουν και στις δύο κατευθύνσεις). Αμφίπλευροι θα γίνουν και οι πλευρικοί σταθμοί Νέας Περάμου, Πάχης και Αγίων Θεοδώρων. Όλοι οι σταθμοί του τμήματος αυτού θα ξεκινήσουν να χρεώνουν 0,067 ευρώ/χλμ (με σημερινές τιμές), που είναι το ανώτατο συμβατικά όριο. Με άλλα λόγια, τα διόδια στην Ελευσίνα για τα ΙΧ θα κοστίζουν 2,10 (+31,2%), στον Ισθμό 1,80 (+12,5%)

-Στο κομμάτι Κορίνθου- Πάτρας (σταθμοί διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου) οι τιμές των διοδίων θα μειωθούν σε 2,50 ευρώ για τα ΙΧ από 3,20 ευρώ σήμερα (-19,3%). Επιπλέον οι χρήστες του Olympia Pass (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης) θα έχουν μια πρόσθετη έκπτωση 10%.


-Νέα Οδός

Στο κομμάτι Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας, το ύψος των διοδίων θα αυξηθεί σημαντικά, εφαρμόζοντας την ανώτατη δυνατή συμβατική χρέωση (0,067 ευρώ/χλμ). Έτσι η διέλευση ενός ΙΧ από τα διόδια Αφιδνών θα αυξηθεί από τα 2,10 ευρώ στα 3,35 ευρώ, στη Θήβα από 2,55 ευρώ στα 4,05 και στην Τραγάνα από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ. Η αύξηση αντιστοιχεί σε 59%, ωστόσο η Νέα Οδός ήταν η μόνη που χρέωνε 0,034 ευρώ/χλμ (σημερινές τιμές) και θα πάει κατευθείαν στο ανώτατο συμβατικό όριο.

Επίσης θα ξεκινήσει η λειτουργία πλευρικών διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, ενώ η δημιουργία πλευρικών διοδίων στους κόμβους Πύρνας (Λυκόβρυση) και Καλυφτάκη εγκαταλείπεται οριστικά.

Τέλος, ο σταθμός Σχηματαρίου που δε λειτουργεί θα κατεδαφιστεί ενώ θα δημιουργηθεί νέος σταθμός μετωπικός στο Βαθύ, στο τμήμα Σχηματαρίου- Χαλκίδας, με προβλεπόμενη ημερομηνία έναρξης λειτουργίας το 2015.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου οι χρήστες του Fast Pass (πομποδέκτης για διέλευση από τα διόδια) θα έχουν κλιμακούμενη έκπτωση από 5% (1-10 διελεύσεις το μήνα) έως 50% (για περισσότερες από 51 διελεύσεις το μήνα).

-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

Στο τμήμα Ραχών- Κλειδιού της εθνικής οδού Αθηνών- Θεσσαλονίκης από την 1η Ιανουαρίου οι τιμές των διοδίων στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου θα αυξηθούν περίπου 30% στο ανώτατο συμβατικό όριο (για τα ΙΧ από 2,70 ευρώ σε 3,50 ευρώ και από 3,10 ευρώ σε 4 ευρώ αντίστοιχα). Ωστόσο θα υπάρχει έκπτωση σε όλους τους μετωπικούς σταθμούς, αν χρησιμοποιείται το e-way (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης), από έναν αριθμό διελεύσεων και άνω.

Ενδεικτικό των «παζαριών» που εξελίσσονταν ανάμεσα στο Δημόσιο και τους παραχωρησιούχους είναι ότι η σύμβαση της Ολυμπίας Οδού δεν έχει ακόμα υπογραφεί από τους παραχωρησιούχους. Ερωτώμενος από την «Κ» ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχ. Χρυσοχοϊδης απέδωσε την εξέλιξη αυτή σε τεχνικούς λόγους (ότι μέλη της κοινοπραξίας λείπουν στο εξωτερικό). Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» το πρόβλημα βρίσκεται αλλού: οι εταιρίες που απαρτίζουν την Ολυμπία Οδό δεν δέχονται να απαλειφθεί όρος, με βάση τον οποίο η κοινοπραξία θα αποζημιώνονταν με 70 εκατ. ευρώ στην περίπτωση που το Δημόσιο αποφάσιζε να ακυρώσει την κατασκευή του τμήματος Πάτρας- Πύργου- Τσακώνας. Την απάλειψη του σχετικού όρου φέρεται να ζήτησε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκή Επιτροπής, καθώς το Δημόσιο τον είχε αποδεχθεί στις διαπραγματεύσεις.

Παρουσιάζοντας τις γενικές αρχές των αναθεωρημένων συμβάσεων, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχ. Χρυσοχοϊδης ανέδειξε την αναπτυξιακή διάσταση της επανεκκίνησης των έργων.

«Σήμερα, οι συμβάσεις για την επανεκκίνηση των έργων αποπεράτωσης των μεγάλων οδικών αξόνων κατατίθενται  στη Βουλή. Στο τέλος του 2015, η χώρα θα έχει τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους  που μας χρειάζονται και μας αξίζουν», ανέφερε. «Η επίδραση στο ΑΕΠ θα είναι 1,2% έως το 2015. Πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν στα εργοτάξια το επόμενο οκτάμηνο και στη συνέχεια   περιμένουμε αλυσιδωτά πολύ θετικές συνέπειες στις τοπικές οικονομίες».

Προκειμένου να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα, το Δημόσιο δέχθηκε μέσα από μια μακρά διαδικασία διαπραγμάτευσης την ευθύνη για το σταμάτημα των έργων, άρα και το κύριο οικονομικό βάρος. Όπως έχει αποκαλύψει η «Κ» με σειρά δημοσιευμάτων της τους τελευταίους μήνες, το Δημόσιο θα καταβάλλει τουλάχιστον 638 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές και παραχωρησιούχους των έργων (διαφορετικά νομικά πρόσωπα, αλλά ουσιαστικά οι ίδιες εταιρίες και στους δύο ρόλους σε κάθε έργο). Θα καλύψει το 1,2 δισ. ευρώ του χρηματοδοτικού κενού των έργων θυσιάζοντας ευρωπαϊκούς πόρους. Και θα παράσχει σε βάθος 30ετίας τουλάχιστον 8,5 δισ. ευρώ από τα μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια, για την εξασφάλιση των αναγκών των έργων, την αποπληρωμή των δανείων και την εξασφάλιση κέρδους στις κοινοπραξίες.

Πηγή : http://www.kathimerini.gr

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
despot
Supreme member
Supreme member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Σταθης
Ηλικία : 51
Μοντέλο : TDM850 '01
Αριθμός δημοσιεύσεων : 670
Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αυξήσεις στα Διόδια !!   Σαβ Νοε 30, 2013 3:10 pm

... τελικά πάτος στο βαρέλι δεν υπάρχει

__________________________________________
www.myspace.com/humangenom
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/eustase
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αυξήσεις στα Διόδια !!   Πεμ Δεκ 12, 2013 9:44 am

Και η συνέχεια:

Διόδια από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού φέρνει η ιδιωτικοποίηση του μεγάλου αυτοκινητοδρόμου που θα ξεκινήσει από τις αρχές του χρόνου, γεμίζοντας με σταθμούς όλο το μήκος των 660 χιλιομέτρων αλλά και των κάθετων αξόνων που βρίσκονται υπό κατασκευή, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015. Σήμερα στο μόνο ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο (πλην της Αττικής Οδού) λειτουργούν με καθυστέρηση ετών μόλις έξι σταθμοί διοδίων, με αποτέλεσμα ο δρόμος να πληρώνει με δυσκολία τα δάνεια που έλαβε από τις τράπεζες τα προηγούμενα χρόνια για να καλύψει την συμμετοχή του δημοσίου στην ολοκλήρωση των εργασιών και να γίνεται έναντι γενναίου συμβολαίου με ιδιώτη η ελαφρά συντήρηση του οδοστρώματος. Το σχεδιασμό για το ύψος των τελών, τον αριθμό των νέων σταθμών, τον χρόνο και τον τρόπο είσπραξης θα καθορίσει Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα και Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σύμφωνα με πρόβλεψη που περιλήφθηκε στο άρθρο 23 του νόμου «Γενική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων» του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που κατατέθηκε στις αρχές της εβδομάδας στην βουλή. Για τα διόδια στην Εγνατία κατά την συζήτηση της κύρωσης των συμβάσεων παραχώρησης τις προηγούμενες μέρες ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι στο σχεδιασμό είναι η δημιουργία αναλογικών διοδίων ώστε οι οδηγοί να χρεώνονται με βάση την απόσταση που θα διανύουν. Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου που συνοδεύει το νομοσχέδιο μέσα από τα διόδια που θα τοποθετηθούν στους κάθετους άξονες, στόχος είναι να αυξηθούν τα έσοδα της Εγνατίας, προσελκύοντας με τον τρόπο αυτό τους ιδιώτες που θα κληθούν να αναλάβουν την λειτουργία και την συντήρηση του δρόμου για 40 χρόνια ενόψει την ιδιωτικοποίησης.

Ο σχετικός διαγωνισμός καθυστερεί επί μήνες, γεγονός που έχει αποδοθεί στις διαπραγματεύσεις με την τράπεζα Πειραιώς για την διευθέτηση και αποπληρωμή του δανείου που έχει χορηγήσει στην Εγνατία, οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί. Σημαντικό όμως ρόλο κρίνεται ότι διαδραμάτισαν και οι διαπραγματεύσεις του δημοσίου με τους εργολάβους για τις μεγάλες συμβάσεις παραχώρησης, η εξέλιξη των οποίων κρίθηκε από την αρχή ότι έχει άμεση επίπτωση στο διαγωνισμό για τον αυτοκινητόδρομο της Βόρειας Ελλάδας. Ο λόγος είναι ότι όσο έμεναν ανοικτά τα ζητήματα των οδικών αξόνων και τα έργα ημιτελή οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες δυσκολεύονταν να συμμετάσχουν σε άλλους διαγωνισμούς και αυτός είναι ένας από τους λόγους που πήγαν πίσω και άλλες υποδομές, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο Καστελίου.

Σήμερα, στην Εγνατία Οδό λειτουργούν έξι σταθμοί (Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλος, Ανάληψη, Μουσθένη, Ίασμος), με αποτέλεσμα οι διερχόμενοι οδηγοί ΙΧ για το ταξίδι από την Ηγουμενίτσα έως την Κομοτηνή να καταβάλλουν αντίτιμο 14,40 ευρώ. Εν αντιθέσει με το οδικό δίκτυο του ΠΑΘΕ όπου το κόστος των διοδίων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη που ακόμη ανακατασκευάζεται, με τις νέες αναπροσαρμογές διοδίων που θα ισχύσουν από αρχές του χρόνου θα εκτοξευθεί σε πάνω από 55 ευρώ μετ΄ επιστροφής!

Μολονότι ο αριθμός των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία κρατείται επτασφράγιστο μυστικό, πληροφορίες αναφέρουν ότι στον αρχικό  σχεδιασμό ήταν η λειτουργία πάνω από 20 σταθμών, χωρίς να υπολογίζονται οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες. Σε κάθε περίπτωση ο σχεδιασμός θα διαφοροποιηθεί, προκαλεί όμως εντύπωση με βάση τα μέχρι σήμερα στοιχεία ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το έργο δεν θα έχει λόγο στα διόδια(!) μολονότι θα «φορτωθεί» την εξόφληση του δανείου των 250 εκ. ευρώ που βαρύνει την εταιρεία.

Πηγή : http://www.newmoney.gr

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αυξήσεις στα Διόδια !!   Πεμ Δεκ 12, 2013 11:24 am

περαστικα μας.... old 

__________________________________________
2fast4u

www.myfazer.gr  
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
 
Αυξήσεις στα Διόδια !!
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-