Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
 
gatoulis
 
delrules
 
loui
 
despot
 
sfairas
 
STEF
 
webmaster
 
Petran
 
cookerman
 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
22%
 22% [ 6 ]
Απόδοση
0%
 0% [ 0 ]
Value for Money
15%
 15% [ 4 ]
Αξιοπιστία
30%
 30% [ 8 ]
Περιφερικά
0%
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
7%
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
7%
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
11%
 11% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
7%
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
0%
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 27

Μοιραστείτε | 
 

 Οδηγώντας στη βροχή

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Οδηγώντας στη βροχή   Παρ Νοε 18, 2011 10:49 pm

To φθινόπωρο πέρασε και πλέον έχουμε μπει για τα καλά στο χειμώνα, με το κρύο να είναι πλέον τσουχτερό και τις βροχές να γίνονται ολοένα και πιο συχνές.
Η θερμοκρασία αρχίζει και μειώνεται και πολλοί μοτοσικλετιστές θα αποφασίσετε να κλειδώσετε τη μηχανή σας στο γκαράζ. Γι αυτούς όμως που θα αποφασίσουν να μετακινούνται και μέσα στο χειμώνα, θα πρέπει να προσαρμόσουν την ένδυσή τους, αλλά και την οδήγηση της μοτοσικλέτας τους.

1. Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν ο καιρός τις πρώτες πρωινές ώρες της ημέρας δείχνει ηλιόλουστος, δεν σημαίνει ότι θα είναι έτσι και για το υπόλοιπο αυτής. Συνεπώς, έχετε μαζί σας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, προκειμένου να αντιμετωπίσετε την πιθανότητα βροχής.

2. Επειδή η θερμοκρασία παρουσιάζει πτώση, φροντίστε να ανεβάσετε λίγο την πίεση των ελαστικών. Αυτό θα τους επιτρέπει να φτάνουν στη θερμοκρασία λειτουργίας γρηγορότερα.

3. Τα πρώτα λεπτά βροχής μετά από έντονη περίοδο ξηρασίας είναι ιδιαίτερα κρίσιμα. Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι όλες οι βρωμιές του δρόμου (λάδια, χώμα) που έχουν συσσωρευτεί τους προηγούμενους μήνες, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα γλιστερό φιλμ μεταξύ των ελαστικών της μοτοσικλέτας και του δρόμου. Για να έχετε ένα κριτήριο για την πρόσφυση του δρόμου, δοκιμάστε με χαμηλή ταχύτητα να πατήσετε το πίσω φρένο. Η ευκολία που θα μπλοκάρει, θα σας δείξει και το ποσοστό που τα ελαστικά σας "κρατάνε".

4. Θα πρέπει να προσαρμόσετε τις αντιδράσεις σας, που θα πρέπει να είναι πιο αργές και ήρεμες. Τόσο στο άνοιγμα του γκαζιού όσο και κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, η πρόσφυση των ελαστικών είναι ιδιαίτερα μειωμένη. Επίσης, η κλίση της μοτοσικλέτας θα πρέπει να είναι λιγοστή.

5. Οφείλετε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν οι τροχοί της μοτοσικλέτας σας πατούν στις λευκές διαχωριστικές γραμμές του δρόμου ή όταν αναρριχείστε σε πεζοδρόμια, μιας και έχει παρατηρηθεί ότι και στις δύο περιπτώσεις, κατά τις πρώτες βροχές του χρόνου, ο, ούτως ή άλλως, μικρός συντελεστής τριβής που διαθέτουν, μειώνεται δραστικά.

6. Μέσα στην πόλη και επιχειρώντας διελεύσεις ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, θα πρέπει να αποφεύγετε τα μεταλλικά φρεάτια και να μην οδηγείτε τους τροχούς στα αυλάκια που υπάρχουν δεξιά του δρόμου, καθώς εκεί παρατηρείται συγκέντρωση μικροαντικειμένων, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν αστάθεια στην ισορροπία της μοτοσικλέτας σας.

7. Κατά τη διάρκεια μιας βροχής, συχνά παρατηρείται το φαινόμενο οι δρόμοι να μεταμορφώνονται σε μικρές λίμνες, που ουκ ολίγες φορές θα πρέπει να διασχίσετε για να φτάσετε στον προορισμό σας. Σε αυτήν την περίπτωση, καλό θα ήταν να αφήσετε κάποιο αυτοκίνητο να περάσει πρώτο, προκειμένου να διαπιστώσετε ότι τα "πατήματα" που θα ακολουθήσετε, δεν κρύβουν κάποια παγίδα. Κινηθείτε με λίγα χιλιόμετρα και με πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, φροντίζοντας ταυτόχρονα οι στροφές του κινητήρα να μένουν ψηλά ώστε να μη σβήσει η μοτοσικλέτα.

πηγή : http://www.mototriti.gr

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
motzo
normal member
normal member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Chris
Ηλικία : 30
Μοντέλο : R1 2004
Αριθμός δημοσιεύσεων : 160
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Σαβ Νοε 19, 2011 10:07 am

asZdgfkio

__________________________________________
RON HASLAM RACE SCHOOL
http://www.haslamraceschool.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
left
normal member
normal member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : lefteris
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 150
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Κυρ Νοε 20, 2011 10:00 am

asZdgfkio
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARINE TDM
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : ΗΛΙΑΣ
Ηλικία : 52
Μοντέλο : TDM 900
Αριθμός δημοσιεύσεων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Κυρ Νοε 20, 2011 8:01 pm

2. Επειδή η θερμοκρασία παρουσιάζει πτώση, φροντίστε να ανεβάσετε λίγο την πίεση των ελαστικών. Αυτό θα τους επιτρέπει να φτάνουν στη θερμοκρασία λειτουργίας γρηγορότερα.



Ποιος ασχετος γραφει τετοια καροτα;


ΜΗΝ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
motzo
normal member
normal member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Chris
Ηλικία : 30
Μοντέλο : R1 2004
Αριθμός δημοσιεύσεων : 160
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Πεμ Νοε 24, 2011 12:55 am

Ηρεμησε Ηλια...Δεν τους ειπε να βαλουν 45 λιμπρες αερα...Το καταλαβαινουν...Βαλτε αερα απο 32 εως 36 ωστε να λειτουργει και η κορωνα του ελαστικου,γιατι αν τα εχετε ξεφουσκωτα εντελως και σε πιεσεις κατω των 30 λιμπρων δεν θα εχετε το επιθυμητο αποτελεσμα ως προς την απωθηση του νερου απο τα αυλακια του ελαστικου γιατι το βαρος θα πιεσει το ελαστικο και θα χαλασει την κορωνα του και ετσι θα χαλασει και την λειτουργια του...Οσοι βεβαια πεσουν σε δρομο με χιονι η και απιστευτο παγο και νιωθουν ανασφαλεια,καλο θα ειναι να λειτουργησουν οπως ακριβως και στα αμαξια σε τετοιες περιπτωσεις!!!Ας ξεφουσκωσουν λιγο τα λαστιχα...

__________________________________________
RON HASLAM RACE SCHOOL
http://www.haslamraceschool.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARINE TDM
new member


Φύλλο : Άντρας
Όνομα : ΗΛΙΑΣ
Ηλικία : 52
Μοντέλο : TDM 900
Αριθμός δημοσιεύσεων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Πεμ Νοε 24, 2011 11:49 am

Ήρεμος ειμαι φιλε μου.Τωρα αν υποστηρίζεις τις μπούρδες που γραφει αυτο το αισχρό εντυπο που θελει να λεγεται περιοδικό ειδικου τυπου δικαίωμα σου και δεν εχω να πω τιποτε.

Τωρα πως αν αυξησω την πιεση στα λαστιχα θα έρχονται πιο γρηγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας αφου το μονο που θα πετύχω κανοντας το μικρότερη τριβη αυτο δεν το καταλαβαινω!

Τελος τι σχεση εχει η κόρωνα με τα αυλακια και την γρηγορη απώθηση του νερου απο το λαστιχο δεν το καταλαβαίνω.Ουτως η αλλως και σε στεγνο με πολυ χαμηλη
πιεση το λαστιχο υπερθερμαίνεται και οχι μονο η κορώνα αλλα και ο σκελετος,το προφιλ πανε για πέταμα.

Γνωμη μου ειναι οτι διατηρείτε την πιεση ελαστικών που συστήνει ο κατασκευαστης τους σε συναρτηση με τον δεικτη βαρους δεικτη ταχυτητας τον τυπο μοτοσυκλέτας και με 1-2 λιμπρες χαμηλα στην βροχη.Ενημερωθείτε απο το eBike και περιοδικα ξενου τυπου και οχι απο το ακατονόμαστο εντυπο που οσοι γνωρίζουν θα ανακαλύψουν ενα λαχανόκηπο διαβαζοντας το.
Καλημερα σε ολους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
motzo
normal member
normal member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Chris
Ηλικία : 30
Μοντέλο : R1 2004
Αριθμός δημοσιεύσεων : 160
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2011
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Οδηγώντας στη βροχή   Πεμ Νοε 24, 2011 6:09 pm

Δεν διαφωνησα μαζι σου...Το "ηρεμησε" που σου ειπα,ηταν για να μην τους τρομαξεις...Απλα με λιγοτερη πιεση το λαστιχο παραμορφωνεται περισσοτερο και χανει την λειτουργια του ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ...!!!Εχει διαφορα το στεγνο με το βρεγμενο...
Το μπαλοναρισμα που λεμε...Δεν μιλησα αν δεις καλα για την θερμοκρασια καθολου,ουτε καν την ανεφερα...Αυτες τις πιεσεις που γραφω χρησιμοποιω τον χειμωνα περισσοτερο.Θεμα αυλακιων κτλ το εννοω παραπανω ως προς το μπαλοναρισμα...Δεν λειτουργει το αυλακι αν εχεις ξεφουσκωτα τα λαστιχα.Ειναι ετσι φτιαγμενα τα λαστιχα μηχανης ωστε το νερο να περναει με συγκεκριμενο τροπο.Δεν ειναι λαστιχα flat οπως των αμαξιων...Δεν εχουμε επιπεδη επιφανεια στα λαστιχα μας...Δεν διαφωνω μαζι σου ουτε εχω σκοπο να σου παρω τα χωραφια,ουτε να χωρισουμε τιποτα.Οτι ξερω απο πειρας και ακουγοντας αλλους οδηγους σου λεω...

__________________________________________
RON HASLAM RACE SCHOOL
http://www.haslamraceschool.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Οδηγώντας στη βροχή
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-