Yamaha-Bikers Hellas
Welcome to the Yamaha-Bikers forum.

Μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου δωρεάν, διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχεις στις δημόσιες συζητήσεις για τις μηχανές yamaha! Καλή περιήγηση!

Yamaha-Bikers Hellas

**Το ελληνικό φόρουμ της Yamaha**
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Κορυφαίοι συγγραφείς
REM
 
gatoulis
 
delrules
 
loui
 
despot
 
sfairas
 
STEF
 
webmaster
 
Petran
 
cookerman
 
Ψηφοφορία
Τι ήταν αυτό που σας έκανε να αποφασίσετε να πάρετε YAMAHA???
Design
22%
 22% [ 6 ]
Απόδοση
0%
 0% [ 0 ]
Value for Money
15%
 15% [ 4 ]
Αξιοπιστία
30%
 30% [ 8 ]
Περιφερικά
0%
 0% [ 0 ]
Διαφορετικότητα - Μοναδικότητα
7%
 7% [ 2 ]
Ποιοτική Κατασκευή
7%
 7% [ 2 ]
Οδηγική Συμπεριφορά
11%
 11% [ 3 ]
Επιρροή από φίλο
7%
 7% [ 2 ]
Επιρροή από το yamaha-bikers
0%
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 27

Μοιραστείτε | 
 

 Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 9:29 am

To κείμενο αυτό απευθύνεται σε όσους οδηγούν αυτοκίνητο, είτε είναι μοτοσυκλετιστές είτε όχι.

1.
Σε περισσότερα από τα μισά θανατηφόρα για τον μοτοσυκλετιστή τροχαία εμπλέκονται άμεσα και αυτοκίνητα. Η έμμεση εμπλοκή αυτοκινήτων ανεβάζει το ποσοστό ακόμη περισσότερο, αλλά συνήθως δεν καταγράφεται (ούτε τιμωρείται...). Τις περισσότερες φορές, το σφάλμα είναι του οδηγού του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλά περισσότερα αυτοκίνητα στο δρόμο απ’ ότι μοτοσυκλέτες, αλλά οι οδηγοί τους δυσκολεύονται στο να δουν την μοτοσυκλέτα, να εκτιμήσουν την κατάσταση και να ενεργήσουν σωστά. Αυτό δεν είναι κατηγορία, είναι γεγονός. Και οφείλετε να το γνωρίζετε, για να κάνετε κάτι γι’ αυτό.

2.
Με το μικρό της μέγεθος, μια μοτοσυκλέτα εύκολα κρύβεται πίσω από τις τυφλές γωνίες του οπτικού πεδίου σου, όταν οδηγείς αυτοκίνητο. Και οι μοτοσυκλετιστές οφείλουν να το γνωρίζουν αυτό, και να προσπαθούν να μην μένουν σε αυτές τις τυφλές γωνίες. Για να καταλάβεις πόσο σημαντικές είναι, και πόσα μπορούν να κρύβουν, κάθισε κανονικά στο αυτοκίνητο και ζήτησε από το παιδί σου ή την γυναίκα σου να περπατήσει αργά γύρω του, σε μια απόσταση δέκα μέτρων. Τώρα σκέψου πως ένας μοτοσυκλετιστής από μακριά θα φαίνεται σε πλάτος όσο το δάχτυλό σου. Μπορεί άνετα να παραμείνει αθέατος πίσω από τις τυφλές γωνίες. Ψάξε να τον βρεις. Κι αν δεν τον βρεις, ξανακοίταξε. Τα μάτια μας βλέπουν με οξύτητα μόνο σε ένα εύρος δύο μοιρών, και όταν “κοιτάμε για να δούμε”, αφιερώνουμε σε κάθε σημείο μόνο δύο έως τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου. Μπορεί να μην είναι αρκετά για να σώσουν μια ζωή.

3.
Λόγω του μικρού της πλάτους, μια μοτοσυκλέτα δίνει την εντύπωση πως βρίσκεται πιο μακριά απ’ ότι στην πραγματικότητα είναι. Επιπλέον, είναι δύσκολο να εκτιμήσεις την ταχύτητά της, οπότε το πρόβλημα διπλασιάζεται: Όχι μόνο η μοτοσυκλέτα είναι πιο κοντά, αλλά πηγαίνει και πιο γρήγορα από όσο εκτιμάμε. Εξήγησέ το αυτό στους φίλους σου μοτοσυκλετιστές, για να το έχουν κι αυτοί στο νου τους. Και πάντα να υπολογίζεις πως είναι πιο κοντά σου απ’ ότι νομίζεις, για να ενεργείς ανάλογα.

4.
Οι μοτοσυκλετιστές πολλές φορές επιβραδύνουν απλά κλείνοντας το γκάζι και κατεβάζοντας ταχύτητες, οπότε το πίσω στοπ ΔΕΝ ανάβει. Άφησε μεγαλύτερες αποστάσεις, για να έχεις και αντίστοιχα μεγαλύτερα χρονικά περιθώρια, για να προλάβεις να αντιδράσεις. Πάντα να προβλέπεις πως ένας μοτοσυκλετιστής μπορεί να επιβραδύνει ανά πάσα στιγμή και το στοπ του φρένου του να μην ανάψει (αν είναι καμένο; ). Μια απόσταση αυτοκινήτου - μοτοσυκλέτας τεσσάρων ως πέντε δευτερολέπτων είναι αρκετή. Σκέψου τώρα πόσο πιο δύσκολα και επικίνδυνα είναι τα πράγματα μέσα στην πόλη, όπου εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να αφήνεις τόση απόσταση.

5.
Ένας μοτοσυκλετιστής μπορεί να αλλάξει πορεία χωρίς καμία προειδοποίηση, ακόμα και μέσα στα όρια της λωρίδας που κινείται, και χωρίς κάποιο προφανή για εσένα λόγο. Μπορεί να χρειαστεί να αποφύγει μια λακκούβα, ένα ξύλο πεταμένο στο δρόμο, ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανε ελιγμό, ο,τιδήποτε. Οι μοτοσυκλετιστές αλλάζουν πορεία για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, κι όχι για να σου κάνουν ασκήσεις ετοιμότητας που μπορούν κάλλιστα να αποβούν μοιραίες για εκείνους.

6.
Στις περισσότερες μοτοσυκλέτες τα φλας δεν σβήνουν μόνα τους, και συχνά ξεχνιούνται αναμμένα. Υπάρχει πιθανότητα να στρίψει η μοτοσυκλέτα στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που δείχνει το φλας, ή να μην στρίψει καθόλου. Σιγουρέψου για το τι ακριβώς συμβαίνει πριν προσπεράσεις ή βρεθείς κοντά στη μοτοσυκλέτα.

7.
Όσο κι αν η ευελιξία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά προτερήματα των μοτοσυκλετών, σε οποιαδήποτε ταχύτητα, ποτέ να μην σκεφτείς πως ο μοτοσυκλετιστής θα μπορέσει να σε αποφύγει αν βρεθείς στην πορεία του. Όσο καλοί φίλοι κι αν είστε όταν δεν οδηγείτε, στο δρόμο ισχύει το από μακριά κι αγαπημένοι. Κάθε φορά: Κοίτα, ξανακοίτα, κρίνε, κάνε.

8.
Δώστε διπλάσια προσοχή όταν ο δρόμος γλιστράει, κι ειδικά όταν βρέχει. Η δική σου ορατότητα είναι ήδη περιορισμένη, και των μοτοσυκλετιστών ακόμα χειρότερη. Τα κράνη δεν έχουν υαλοκαθαριστήρες. Οι ζελατίνες των κρανών θολώνουν. Επιπλέον, σε γλιστερούς ή βρεγμένους δρόμους μια μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να σταματήσει εύκολα ή να κάνει τον απαραίτητο ελιγμό. Πρόσεχέ την διπλά. Δώσε περισσότερο χρόνο σε όλους να αντιδράσουν: Βγάζε πάντα φλας, πολύ πριν αλλάξεις πορεία.

9.
Όταν βλέπεις μια μοτοσυκλέτα στο δρόμο, δες κάτι παραπάνω από σίδερα και πλαστικά: Αυτός που την οδηγεί μπορεί να είναι ο αδελφός σου, ο φίλος σου, ο γείτονάς σου, αυτός που θα γνώριζες αύριο. Θα συγχωρούσες ποτέ τον εαυτό σου αν του έκανες κακό; Θυμήσου: Την μοτοσυκλέτα σήμερα την οδηγεί ο φίλος σου, κι αύριο εσύ.

10.
Πολύ συχνά οδηγείς το αυτοκίνητό σου με μειωμένη προσοχή, και με έλλειψη συγκέντρωσης, σαν να μην έχεις αντιληφθεί πόσο σοβαρή είναι από μόνη της η ίδια η οδήγηση. Οι λόγοι; Τα παιδιά που μιλάνε ή περιφέρονται μέσα στο αυτοκίνητο, η ενασχόληση με το ηχοσύστημα, η προσήλωση στην οθόνη του GPS, ο καφές και το σάντουιτς που τρως και πίνεις, και φυσικά, το κινητό. Που θα χτυπήσει, που θα πρέπει να το βρεις, που θα κοιτάξεις ποιος είναι, που θα κοιτάξεις που ακριβώς είναι το κουμπί που θα πατήσεις, που θα αρχίσεις να μιλάς. Το χειρότερο απ’ όλα είναι πως έχεις πείσει τον εαυτό σου πως όλα αυτά δεν σε επηρεάζουν, γιατί εσύ μπορείς να τα καταφέρεις όλα ταυτόχρονα. Κάνεις λάθος. Ακόμα κι όταν ολοκληρώσεις τα προκαταρκτικά και μιλάς πια στο τηλέφωνο, ξέρεις πόσο μειώνει αυτό την προσοχή σου; Όσο κι αν ήσουν τύφλα στο μεθύσι! Και όχι, η απόσπαση της προσοχής είναι ίδια, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς bluetooth. Kι ας το επιτρέπει ο ΚΟΚ. Καμία συνομιλία δεν αξίζει όσο η ζωή ενός ανθρώπου. Ακόμα κι αν περιμένεις το πιο σημαντικό τηλεφώνημα της ζωής σου, όταν χτυπήσει το τηλέφωνο, σταμάτησε το αυτοκίνητο όπου νόμιμα κι ακίνδυνα για όλους μπορείς, και μίλα όσο θες.

Σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, 1.200.000 άνθρωποι σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο, κι άλλα 50.000.000 άνθρωποι γλιτώνουν “μόνο” με μόνιμες αναπηρίες. Οι οδηγοί των αυτοκινήτων απλά δεν παίρνουν την οδήγηση στα σοβαρά. Φρόντισε να μην είσαι ένας από αυτούς.

Συντάκτης : Βασίλης Καραχάλιος
Πηγή : http://www.motomag.gr

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 9:49 am

καλα τα λες αλλα.... στου κουφου την πορτα ... παρε την πορτα και φυγε... Wink

__________________________________________
2fast4u

www.myfazer.gr  
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 9:58 am

Η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως.

Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
gatoulis
Moderator
Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : gatoulis
Μοντέλο : joc r
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1808
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 9:59 am

παρηγορια στον αρρωστο μεχρι να βγει η ψυχη του...

__________________________________________
2fast4u

www.myfazer.gr  
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr
REM
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Barovios
Ηλικία : 45
Μοντέλο : FZS 600, Χmax250
Αριθμός δημοσιεύσεων : 2937
Ημερομηνία εγγραφής : 19/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 10:04 am

Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πλεξούδες...

__________________________________________
www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kouvoukliotis.gr
loui
full member
full member
avatar

Φύλλο : Άντρας
Ηλικία : 49
Μοντέλο : fazer 600
Αριθμός δημοσιεύσεων : 1080
Ημερομηνία εγγραφής : 27/01/2010
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές    Δευ Απρ 18, 2011 10:36 am

smil43eca6c9d6a2c smil43eca5004d39d

__________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=C0YGBNIP5O4&feature=related

www.myfazer.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myfazer.gr/
 
Δέκα τρόποι για να σώσεις ζωές
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Yamaha-Bikers Hellas :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-